Aktualności

Zamawiaj on-line dostęp do słupów

Skorzystaj z nowych możliwości platformy POKO i zamawiaj usługę dostępu do słupów przez Internet.

Dowiedz się więcej

Projekty techniczne na kanalizację kablową na nowych warunkach

Zamów projekty techniczne na dostęp do ogólnopolskich zasobów kanalizacji kablowej na nowych, atrakcyjnych warunkach naliczania cen.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 3 marca, godz. 10.30-11.30

Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.

Dowiedz się więcej

Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 14 kwietnia, godz. 10.30-11.30

Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.

Dowiedz się więcej

POKO – nowy model dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów

Zapraszamy do zapoznania się z uproszczonym modelem uzyskania dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów w POKO.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 17 listopada

Po kablu, po słupach z projektem do celu – czyli usługi infrastrukturalne w pigułce. Zachęcamy do udziału w spotkaniu!

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 25 maja

Kanalizacja kablowa, projekty techniczne, platforma POKO – czyli usługi infrastrukturalne od Orange w praktyce.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 15 czerwca

Dostęp do infrastruktury telekomunikacyjnej – PIT UKE w praktyce – Nowości i planowane zmiany na platformie POKO

Dowiedz się więcej

Zmiana adresu logowania do POKO i ISI

29 czerwca zmieniliśmy adres strony logowania do POKO (Platformy Obsługi Klienta Operatora) i ISI (Interfejs Systemów Informatycznych).

Dowiedz się więcej

Nowe funkcjonalności w POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)

24 lipca wprowadziliśmy nowe funkcjonalności w POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora).

Dowiedz się więcej