BSA czy LLU? Dostęp do abonentów na obszarach POPC w kilku krokach

Szybki dostęp do internetu jest obecnie produktem pierwszej potrzeby, jak woda i prąd. Daje równe szanse w dostępie do edukacji, wykonywania zdalnej pracy, prowadzenia biznesu czy załatwiania codziennych spraw online. Dlatego bardzo istotne są także inwestycje w sieć na terenach tzw. białych i szarych plam internetowych.

Wyeliminowaniu terytorialnych różnic w dostępie do szybkiego internetu służy Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC), wykorzystujący środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Orange Polska od początku aktywnie w nim uczestniczy prowadząc inwestycje w tysiącach miejscowości. Docelowo do końca 2021 roku dzięki Orange, operatorzy zyskają dostęp do blisko 378 000 gospodarstw domowych. Wybudowana sieć jest dostępna dla wszystkich operatorów chcących świadczyć klientom własne usługi detaliczne.

W naszym e-booku piszemy o tym, jak dotrzeć do abonentów i świadczyć usługi FTTH na obszarach POPC.

Dowiesz się z niego m.in.:

  • Gdzie szukać abonentów?
    Czyli o tym, jak szybko odnaleźć informacje o punktach adresowych realizowanych w ramach POPC
  • BSA czy LLU?
    Którą usługę wybrać i w jakiem wariancie, by za jej pomocą świadczyć usługi swoim abonentom?
  • Obsługa zamówień i zleceń operatora
    Kanały komunikacji dla usług BSA i LLU
  • Usługi dodatkowe
    Dobudowa Lokalnej pętli światłowodowej (LPŚ), Ciemne włókno (backhaul – dosył), Optyczne punkty połączeniowe (OPP)

Najnowsze wpisy

Orange – pierwszy operator z RCS AI

Orange jako pierwszy operator w Polsce rozwija RCS AI, a wszystko to dzięki dofinansowaniu z programu PCI (Podkarpackie Centrum Innowacji). Sprawdź szczegóły tego projektu.

Dowiedz się więcej

Konfiguracja i utrzymanie usług IP

Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się więcej o konfiguracji i utrzymaniu usług IP.

Dowiedz się więcej

Standardy techniczne i jakościowe we współpracy rBSA z Orange

Sprawdź, jak w Orange rozwijamy współpracę z operatorami, dbając o najwyższe standardy techniczne i jakościowe nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju. Oto nasze sekrety skutecznego zarządzania siecią i zapewnienia satysfakcji klientów.

Dowiedz się więcej

Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem

O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.

Dowiedz się więcej