Nowy raport o rynku operatorskim w Polsce. Co przyniósł miniony rok, jakie są nowości i trendy w branży, jak budować biznes?
Ponad połowa małych i średnich dostawców usług internetowych ocenia konkurencję na rynku, z którą mierzą się na co dzień, jako dużą, a za rok ich zdaniem sytuacja będzie jeszcze bardziej wymagająca. Mimo to, większość z nich ma optymistyczne plany na przyszłość, zamierza zdobywać nowych klientów i wdrażać nowe usługi. Szansę na rozwój mali operatorzy widzą w oferowaniu usług mobilnych oraz w projektach światłowodowych POPC.
To wybrane wnioski z badania opinii przeprowadzonego przez Orange, dostępne w raporcie o rynku operatorskim „What’s up Wholesale”. Oprócz wyników badania, czytelnicy znajdą tam informacje o branży, trendach i perspektywach rozwoju tego rynku, nowych technologiach, zagadnieniach prawnych, a także nowościach w ofercie usług hurtowych Orange.
Wyniki badania opinii wśród małych i średnich operatorów
Rynek operatorski dziś i jutro
Rynek Hurtowy Orange Polska 2020
Okiem ekspertów: nowości i trendy w branży telekomunikacyjnej
Jak zmienia się rynek operatorski i jak maluje się jego przyszłość? Jakie usługi dominują a jakich brakuje?
Co sami operatorzy myślą o swoim biznesie?
Chcesz wiedzieć więcej – pobierz pełną wersję raportu.
07 października 2025
Orange – pierwszy operator z RCS AI
Orange jako pierwszy operator w Polsce rozwija RCS AI, a wszystko to dzięki dofinansowaniu z programu PCI (Podkarpackie Centrum Innowacji). Sprawdź szczegóły tego projektu.
03 października 2025
Konfiguracja i utrzymanie usług IP
Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się więcej o konfiguracji i utrzymaniu usług IP.
29 września 2025
Standardy techniczne i jakościowe we współpracy rBSA z Orange
Sprawdź, jak w Orange rozwijamy współpracę z operatorami, dbając o najwyższe standardy techniczne i jakościowe nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju. Oto nasze sekrety skutecznego zarządzania siecią i zapewnienia satysfakcji klientów.
02 września 2025
Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem
O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.