Jak dotrzeć do abonentów i świadczyć im usługi na sieci FTTH na obszarach POPC?

Szybki dostęp do internetu jest obecnie produktem pierwszej potrzeby, jak woda i prąd. Daje równe szanse w dostępie do edukacji, wykonywania zdalnej pracy, prowadzenia biznesu czy załatwiania codziennych spraw online.

Dlatego bardzo istotne są także inwestycje w sieć na terenach tzw. białych i szarych plam internetowych.

Właśnie po to powstał Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC), wykorzystujący środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Orange Polska od początku aktywnie w nim uczestniczy. Prowadzi inwestycje w tysiącach miejscowości realizując projekty w ramach kolejnych konkursów.

Wybudowana sieć jest dostępna dla wszystkich operatorów chcących świadczyć klientom własne usługi detaliczne.

Sprawdź jakie są możliwości łatwego i korzystnego cenowo pozyskiwania nowych abonentów i rozszerzenia zasięgu swoich sieci na obszarach POPC. Zobacz wykład naszych ekspertów – Jarosława Burchackiego i Jacka Niewęgłowskiego – odpowiedzialnych za usługi BSA i LLU.

Czego dowiesz się z nagrania?

  • Zasięgi usług BSA i LLU na obszarze POPC
    Gdzie szukać i jak czytać informacje o punktach adresowych realizowanych w ramach POPC?
  • BSA czy LLU?
    Jaką usługę wybrać by szybko i w prosty sposób zyskać dostęp do abonentów?
  • Obsługa zamówień i zleceń w kilku krokach
    Warunki współpracy i sposoby komunikacji dla usług BSA i LLU
  • O czym jeszcze warto pamiętać – czyli usługi dodatkowe
    Dobudowa Lokalnej pętli światłowodowej (LPŚ), Ciemne włókno (backhaul – dosył), Optyczne punkty połączeniowe (OPP)

To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając nagranie (czas trwania: ok. 1 godzina).

Najnowsze wpisy

Orange – pierwszy operator z RCS AI

Orange jako pierwszy operator w Polsce rozwija RCS AI, a wszystko to dzięki dofinansowaniu z programu PCI (Podkarpackie Centrum Innowacji). Sprawdź szczegóły tego projektu.

Dowiedz się więcej

Konfiguracja i utrzymanie usług IP

Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się więcej o konfiguracji i utrzymaniu usług IP.

Dowiedz się więcej

Standardy techniczne i jakościowe we współpracy rBSA z Orange

Sprawdź, jak w Orange rozwijamy współpracę z operatorami, dbając o najwyższe standardy techniczne i jakościowe nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju. Oto nasze sekrety skutecznego zarządzania siecią i zapewnienia satysfakcji klientów.

Dowiedz się więcej

Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem

O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.

Dowiedz się więcej