API to standard komunikacji systemów informatycznych do wymiany informacji w procesach dostarczania i utrzymania złożonych usług telekomunikacyjnych.
Nasze oprogramowanie powstało zarówno z myślą o usprawnieniu współpracy międzyoperatorskiej, jak również o poprawie doświadczeń klientów końcowych. Dzięki funkcjonalnościom takim jak zdalna aktywacja urządzeń, statusowanie prac technika, udostępnianie jego lokalizacji w drodze na wizytę, czy bezpośrednia komunikacja technik-abonent, rozwiązanie to wpływa bezpośrednio na poprawę jakości obsługi klienta końcowego.
API FTTH Orange jest zgodne z międzynarodowym standardem TM Forum i obsługuje najszerszy na rynku zakres procesów dostarczania i utrzymania usług. Umożliwia tworzenie we własnym zakresie rozwiązań dostosowanych do potrzeb abonentów korzystających z Twoich usług.
Wyższa jakość obsługi abonenta
Możliwość bezpośredniej i bieżącej komunikacji pomiędzy technikiem a abonentem
Oszczędność
Dzięki API FTTH rozpoczęcie współpracy z każdym kolejnym operatorem infrastrukturalnym wymaga mniejszych nakładów finansowych i skraca czas nawiązania nowej współpracy
Sprawdzone rozwiązanie
Oprogramowanie zostało opracowane na podstawie doświadczeń międzynarodowego rynku telekomunikacyjnego
Elastyczność
Sprawne wdrażanie nowych procesów i usług w portfolio dostawcy oraz możliwość szybkiego dostosowania oferty do oczekiwań klientów
Składanie zamówień na instalację, modyfikację, migrację i deinstalację usług
Umawianie terminu wizyty technika u klienta
Zgłaszanie uszkodzeń występujących u klienta końcowego
Telediagnostyka – możliwość zdalnej weryfikacji stanu działania usługi
Statusowanie prac technika
Przesyłanie informacji o pracach planowych oraz awariach masowych
Zdalna aktywacja urządzeń operatora
Przesyłanie dokumentów
Bitstream Access (BSA)
Gotowe łącze do sprzedaży Twojej usługi dostępu do internetu