Nadawanie dostępów i metody autoryzacji użytkownika
Poziom 1 – Administrator operatora
Konta dla administratorów nadawane są na podstawie Wniosku o dostęp do POKO/ISI/POSH.
Poziom 2 – Użytkownik
Konta dla nowych użytkowników zakłada Administrator operatora. Konta użytkowników, którzy korzystają już z systemów POKO, POSH lub ISI należy zmodyfikować rozszerzając je o nowe role/uprawnienia.
za pomocą kodów SMS (rekomendowana forma autoryzacji)
kod SMS (ważny 5 minut) wysyłany jest przy każdym logowaniu na numer telefonu komórkowego powiązanego z kontem danego użytkownika
za pomocą certyfikatu
certyfikat kliencki zaimportowany do przeglądarki na komputerze użytkownika (zalecamy korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki Mozilla FireFox)
dla kont Administratorów – zgłoś zmianę korzystając z Wniosku o modyfikację konta
dla Użytkowników – zmianę wykonuje Administrator operatora
Zgłaszanie problemu z hasłem lub certyfikatem
Wejście do Strefy operatora odbywa się za pomocą linku https://sso.hurt-orange.pl
W przypadku problemu z logowaniem w pierwszej kolejności skontaktuj się z administratorem swojej lokalnej sieci komputerowej.
W przypadku braku możliwości rozwiązania problemu wewnętrznie, administrator lokalny powinien przekazać problem do analizy na adres e-mail: Dostepy.Operatorskie@orange.com
Zgłaszanie uszkodzeń, awarii i informacje o ich statusie
Najwygodniejszy sposób zgłoszenia poprzez Strefę operatora. Nasza platforma oprócz rejestracji uszkodzeń/awarii umożliwia także ich monitorowanie on-line (statusy, historia). Pozwala także na składanie nowych zamówień z poziomu mapy dla Transmisji danych.
Możesz także zgłosić uszkodzenie wysyłając maila na adres cs.pl@orange.com, pod tym adresem uzyskasz także informacje o statusie zgłoszenia.
Zmiana adresu, na który wysyłana jest e-faktura
Zmiany adresu można dokonać wysyłając e-maila na adres: rozliczenia.operatorzy@orange.com
Więcej informacji na temat e-faktur znajdziesz na stronie E-faktura w sekcji Częste pytania
Korekty, opłaty, reklamacje, płatności operatorskie
Raty, kompensaty, zabezpieczenia:
Rozliczenia finansowe:
Wnioski o przedłużenie umów szczegółowych na dzierżawę Kanalizacji kablowej (ROI), Słupów oraz pytania dotyczące obsługi ROI
Wnioski o przedłużenie umów prosimy składać w Strefie operatora
Pytania dotyczące obsługi ROI można przesyłać na adres usluga.roi@orange.com
Rezygnacje z usługi, proces rozłączenia danej usługi
Rezygnacje z usług Kanalizacji kablowej i Słupów można składać w Strefie operatora
Pozostałe usługi (np. Telehousing) oraz uzyskanie informacji o tym, jak wygląda proces rozłączenia danej usługi i jakie kroki po kolei należy wykonać: rezygnacje@orange.com
Nasi doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Zgłoszenia awarii Usług infrastrukturalnych i Transmisji danych – całodobowo 24/7/365
19 333
1 – Obsługa w języku angielskim
2 – Informacje o ofercie hurtowej
3 – Pomoc techniczna (zgłoszenie awarii) uszkodzenie Transmisji danych, usługi infrastrukturalne
4 – Nadzory i prace planowe
5 – Strefa operatora (POKO – sprawy z zakresu obsługi interfejsu)
6 – Pomoc techniczna (usługi masowe, awarie ISI)
7 – Inne sprawy
Orange Polska S.A.
Kancelaria OA
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
NIP 526-02-50-995
KRS Orange Polska S.A. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010681
REGON 012100784