Co to takiego?

POKO – Platforma Obsługi Klienta Operatora – to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.

POKO umożliwia elektroniczną obsługę zapytań i wniosków z możliwością zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego – zwłaszcza przy podpisywaniu umów.

Co zyskujesz?

  • Wygodny dostęp przez stronę www
    Funkcjonalny interfejs użytkownika. Zarządzanie dostępem i profilami swoich użytkowników

  • Dostępne on-line informacje o infrastrukturze Orange Polska
    Szczegółowe mapy z informacjami o dostępie do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych i Internetu

  • Skrócony czas obsługi zamówień
    Uproszczone procesy dostarczania i obsługi usług hurtowych

  • Obsługa bez dokumentów papierowych
    Kwalifikowany podpis elektroniczny i rezygnacja z dokumentów papierowych

Dzięki POKO sprawdzisz on-line wstępne warunki techniczne dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów, a także podejrzysz lokalizację obiektów infrastruktury, węzłów światłowodowych, punktów dostępowych, które należą do Orange Polska.

Jak uzyskać dostęp do POKO

1

Skontaktuj się
z naszą sprzedażą
usług hurtowych

2

Zawieramy umowę
ramową na dostęp
do Kanalizacji
kablowej, Słupów
lub Transmisji danych

3

Podpisujesz umowę
i składasz wniosek
na dostęp do POKO

4

Otrzymujesz login
oraz hasło

Częste pytania

W pierwszej kolejności skontaktuj się z administratorem swojej lokalnej sieci komputerowej. W przypadku braku możliwości rozwiązania problemu wewnętrznie, administrator lokalny powinien przekazać problem do analizy na adres e-mail: POKO.testy.wnioski@orange.com

Wnioski dotyczące usprawnienia działania POKO lub nowych funkcjonalności można przesyłać na adres e-mail: POKO.Wdrozenia@orange.com