Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego

Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu 14-dniowego okresu pracy zdalnej dla większości pracowników.

Jednocześnie z uwagi na możliwe utrudnienia w funkcjonowaniu kancelarii i obsługi dokumentacji papierowej oraz dodatkowe obciążenia naszych systemów, uprzejmie prosimy Państwa o wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne niedogodności, które mogą mieć miejsce w najbliższych dniach.

Wszystkich naszych klientów i partnerów biznesowych uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Wszyscy funkcjonujemy w nadzwyczajnej i wyjątkowej sytuacji, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość procesów i świadczenia usług.

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 13.12.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Obsługa cesji umów dla hurtowych usług operatorskich

Sprawdź warunki i zasady obsługi cesji umów szczegółowych dla hurtowych usług operatorskich.

Dowiedz się więcej

Planowane wdrożenie nowej usługi - Elektroniczne nadzory

Informacja o planowanym uruchomieniu Elektronicznych nadzorów nad pracami na infrastrukturze Orange.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 28.11.2024

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej