Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego

Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu 14-dniowego okresu pracy zdalnej dla większości pracowników.

Jednocześnie z uwagi na możliwe utrudnienia w funkcjonowaniu kancelarii i obsługi dokumentacji papierowej oraz dodatkowe obciążenia naszych systemów, uprzejmie prosimy Państwa o wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne niedogodności, które mogą mieć miejsce w najbliższych dniach.

Wszystkich naszych klientów i partnerów biznesowych uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Wszyscy funkcjonujemy w nadzwyczajnej i wyjątkowej sytuacji, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość procesów i świadczenia usług.

Najnowsze wpisy

Elastyczne planowanie wizyt technika podczas instalacji usługi BSA – pilot

Od 24 listopada przez 3 miesiące uruchamiamy pilotażowo w Gdańsku i Krakowie nowy sposób umawiania wizyt technika podczas instalacji usługi BSA.

Dowiedz się więcej

Nowa autostrada światłowodowa Orange dla operatorów

Modernizujemy blisko 800 km sieci światłowodowej, zapewniając szybkie i bezpieczne połączenia transgraniczne oraz zestawianie połączeń pomiędzy głównymi miastami w kraju.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 06.11.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 31.10.2025

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej