Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego

Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadzeniu 14-dniowego okresu pracy zdalnej dla większości pracowników.

Jednocześnie z uwagi na możliwe utrudnienia w funkcjonowaniu kancelarii i obsługi dokumentacji papierowej oraz dodatkowe obciążenia naszych systemów, uprzejmie prosimy Państwa o wyrozumiałość i przepraszamy za ewentualne niedogodności, które mogą mieć miejsce w najbliższych dniach.

Wszystkich naszych klientów i partnerów biznesowych uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Wszyscy funkcjonujemy w nadzwyczajnej i wyjątkowej sytuacji, ale zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość procesów i świadczenia usług.

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 07.11.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

6 lutego 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 30.10.2024

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Zmieniamy się! Od teraz Orange Wholesale

Od dziś obszar Rynku hurtowego zyskuje nową, jednolitą i wspólną nazwę dla rynku krajowego i międzynarodowego – Orange Wholesale.

Dowiedz się więcej