07 kwietnia 2020
Dodatkowe środki bezpieczeństwa dla procesów instalacji i usuwania uszkodzeń usług hurtowych
W związku z trwającym stanem epidemii w Polsce, informujemy, że Orange Polska S.A. wprowadza dodatkowe środki bezpieczeństwa w procesie instalacji oraz usuwania uszkodzeń dla usług hurtowych.
25 marca 2020
Nowy przejściowy model obsługi dokumentów papierowych
Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo pracowników Orange Polska S.A. zajmujących się obsługą korespondencji papierowej, od dnia 25 marca br. do odwołania wprowadzony został 4-dniowy okres kwarantanny…
20 marca 2020
Usuwanie uszkodzeń usług hurtowych – działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …
18 marca 2020
Współpraca z klientami – operatorami w stanie zagrożenia epidemicznego
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na …
17 marca 2020
Instalacje usług hurtowych działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku instalacji hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …
16 marca 2020
Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego
Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadz…