Aktualności

Nowy przejściowy model obsługi dokumentów papierowych

Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo pracowników Orange Polska S.A. zajmujących się obsługą korespondencji papierowej, od dnia 25 marca br. do odwołania wprowadzony został 4-dniowy okres kwarantanny…

Dowiedz się więcej

Usuwanie uszkodzeń usług hurtowych – działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …

Dowiedz się więcej

Współpraca z klientami – operatorami w stanie zagrożenia epidemicznego

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na …

Dowiedz się więcej

Instalacje usług hurtowych działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku instalacji hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …

Dowiedz się więcej

Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego

Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadz…

Dowiedz się więcej