W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku instalacji hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób:
a) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH, dla których została wykonana rezerwacja slotu oraz wymagana jest wizyta Technika Orange, Technik podczas instalacji będzie miał możliwość przełożyć termin realizacji wizyty w lokalu Klienta poprzez zmianę terminu umówienia wykorzystując przyczynę SIŁA WYŻSZA (max do 14DR), b) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH i braku wykorzystania rezerwacji slotu, Technik Orange podczas instalacji będzie miał możliwość zakończenia instalacji jako nieskuteczną z przyczyną „CU/FTTH_Przyłączenie niezrealizowane z przyczyn niezależnych od OPL” , z informacją w polu Uwagi #KORONAWIRUS#.
2. W przypadku, gdy Klient obawia się o swoje zdrowie:
a) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH, dla których została wykonana rezerwacja slotu oraz wymagana jest wizyta Technika i Technik ustalił termin z klientem – Technik zmienia termin umówienia na nowy z przyczyną ” Klient odracza realizację usługi (data)”,
b) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH, dla których została wykonana rezerwacja slotu oraz wymagana jest wizyta Technika i Klient nie wskazuje nowego terminu, Technik kończy zlecenie przyczyną „CU/FTTH_Klient odracza realizację usługi (data)” lub „CU/FTTH_Rezygnacja z zamawianej usługi bez podania powodu/przyczyny”, z dodatkową informacją w polu Uwagi #KORONAWIRUS#,
c) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH i braku wykorzystania rezerwacji slotu, Technik kończy zlecenie z przyczyną „CU/FTTH_Klient odracza realizację usługi (data)” lub „CU/FTTH_Rezygnacja z zamawianej usługi bez podania powodu/przyczyny”, z informacją w polu Uwagi #KORONAWIRUS#.
Dodatkowo, jeśli Klient będzie obawiał się kontaktu z Technikiem Orange z powodu wirusa, informujemy, że serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności. Technicy Orange stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.
Firmy Partnerskie są również w trakcie doposażenia pracowników w płyn ochronny i w maski (te mają być stosowane na życzenie klienta).
Osobnym komunikatem poinformujemy o sposobie działania w przypadku usuwania Awarii.
Komunikat nie stanowi oferty w rozumieniu art. 661 KC
30 czerwca 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 30.06.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
30 czerwca 2025
SOR – aktualizacje załączników – 30.06.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
26 czerwca 2025
Forum Orange dla Operatorów 2025 za nami
Zapraszamy do przeczytania i obejrzenia relacji z kolejnej edycji Forum Orange dla Operatorów.
12 czerwca 2025
Zapraszamy na webinar 24 czerwca 2025
Zapraszamy na webinar o wymogach nowelizowanej ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wobec operatorów oraz sposobach ochrony przed atakami DDoS.