Aktualności

Zapraszamy na webinar 14 kwietnia, godz. 10.30-11.30

Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.

Dowiedz się więcej

Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 04.03.2021

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Zamów dostęp do słupów w niższej cenie

Skorzystaj z usługi dostępu do słupów wraz z projektem technicznym na nowych warunkach.

Dowiedz się więcej

Wyłączenie z eksploatacji infrastruktury miedzianej

Informujemy, że z dniem 30 czerwca 2020 roku zostaną wyłączone z eksploatacji kable miedziane w obiekcie Kalisz, ul. Złota 71. W związku z powyższym pod wskazanym w załączniku adresem zostanie ograniczona możliwość realizacji usłu…

Dowiedz się więcej

Nowy przejściowy model obsługi dokumentów papierowych

Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo pracowników Orange Polska S.A. zajmujących się obsługą korespondencji papierowej, od dnia 25 marca br. do odwołania wprowadzony został 4-dniowy okres kwarantanny…

Dowiedz się więcej

Usuwanie uszkodzeń usług hurtowych – działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …

Dowiedz się więcej

Współpraca z klientami – operatorami w stanie zagrożenia epidemicznego

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na …

Dowiedz się więcej

Instalacje usług hurtowych działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku instalacji hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób: 1. W przypadku, gdy Technik obawia się o …

Dowiedz się więcej

Zmiana funkcjonowania Orange Polska w czasie zagrożenia epidemicznego

Od poniedziałku (16.03.2020) w związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie nas wszystkich, Zarząd Orange Polska podjął decyzję o zmianie sposobu funkcjonowania firmy i wprowadz…

Dowiedz się więcej

Skorzystaj z promocji i nadal oferuj usługę WLR POTS

Promocja skierowana jest do Przedsiębiorców telekomunikacyjnych: posiadających zawartą umowę SOR w zakresie usługi WLR oraz, którzy od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r. realizowali zlecenia migracji poza sie…

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 29.03.2019

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej