W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób:
1. W przypadku, gdy Technik obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Siła Wyższa” w polu uwagi dodana zostanie informacja „Sprawdzono do ostatniego PD”, wymagana wizyta w lokalu Klienta #KORONAWIRUS#
2. W przypadku, gdy Klient obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Brak Abonenta w lokalu”. Dodatkowo do godziny 10:00 dnia następnego, w którym uszkodzenie zostało zamknięte przez OPL, na skrzynkę funkcyjną wykorzystywaną w komunikacji awaryjnej zostanie przekazany plik z informacją, które zgłoszenia są zakończone z uwagi na Koronawirus.
Dodatkowo, jeśli Klient będzie obawiał się kontaktu z Technikiem Orange z powodu wirusa, informujemy, że serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności. Technicy Orange stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.
Firmy Partnerskie są również w trakcie doposażenia pracowników w płyn ochronny i w maski (te mają być stosowane na życzenie klienta).
25 lipca 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 25.07.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
18 lipca 2024
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
17 października 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
09 lipca 2024
Forum Orange dla Operatorów - Uniejów 2024
Zapraszamy do przeczytania relacji z kolejnej edycji Forum Orange dla Operatorów.
04 lipca 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 04.07.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.