Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora. Omówimy zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i efektywne korzystanie z platformy.
Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości.
Część spotkania poświęcimy na odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco na czacie.
Ważne informacje o spotkaniu
13 grudnia 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 13.12.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
10 grudnia 2024
Obsługa cesji umów dla hurtowych usług operatorskich
Sprawdź warunki i zasady obsługi cesji umów szczegółowych dla hurtowych usług operatorskich.
10 grudnia 2024
Planowane wdrożenie nowej usługi - Elektroniczne nadzory
Informacja o planowanym uruchomieniu Elektronicznych nadzorów nad pracami na infrastrukturze Orange.
28 listopada 2024
SOR – aktualizacje załączników – 28.11.2024
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.