Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora. Omówimy zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i efektywne korzystanie z platformy.
Spotkanie poprowadzą nasze ekspertki – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości.
Część spotkania poświęcimy na odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco na czacie.
Ważne informacje o spotkaniu
04 września 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 04.09.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
03 września 2025
Harmonogram zakończenia projektów POPC
29 sierpnia 2025
SOR – aktualizacje załączników – 29.08.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
28 sierpnia 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 28.08.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.