Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora. Omówimy zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i efektywne korzystanie z platformy.
Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości.
Część spotkania poświęcimy na odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco na czacie.
Ważne informacje o spotkaniu
07 listopada 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 07.11.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
07 listopada 2024
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
6 lutego 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
30 października 2024
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 30.10.2024
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.
29 października 2024
Zmieniamy się! Od teraz Orange Wholesale
Od dziś obszar Rynku hurtowego zyskuje nową, jednolitą i wspólną nazwę dla rynku krajowego i międzynarodowego – Orange Wholesale.