Interfejs System Informatycznego (ISI) – to elektroniczny kanał obsługi zamówień usług regulowanych.
Platforma ISI umożliwia składanie zamówień na usługi BSA, LLU, WLR, Zakańczania połączeń głosowych w sieci stacjonarnej.
ISI umożliwia również weryfikację wariantów technicznych, a także dostęp do Informacji Ogólnych i wskaźników KPI.
WWW
Dostęp poprzez portal WWW, preferowany dla Usług infrastrukturalnych lub dla małej liczby usług.
EKWD
Bezpośrednia komunikacja pomiędzy systemami Orange a Operatorami z wykorzystaniem plików xml, przesyłanych przez Webservice. Wariant preferowany dla Hurtowych usług abonenckich.
Modele, które nie zostały jeszcze dopuszczone do używania przez OA, ale są planowane do wdrożenia po przeprowadzeniu konsultacji i ustaleniu daty wdrożenia.
Modele, na które każdy OA implementujący nowy model lub rozpoczynający współpracę z Orange powinien wdrożyć.
Pobierz plik
Modele wcześniejsze niż aktualne, są to modele dla poprzednich wersji umów (sprzed ostatnich zmian SOR-a), na które nie są wdrażani nowi OA, jednak są dopuszczone do stosowania.
MWDK infrastrukturalny Pobierz pliki
MWDK masowy regulowany Pobierz pliki
MWDK masowy komercyjny Pobierz pliki
Brak dostępu do aplikacji ISI możesz zgłosić:1. Telefonicznie:
800 14 00 20
800 15 68 68
Zgłoszenie telefoniczne należy potwierdzić w ciągu 1 godziny, wysyłając e-mail na adres: AwarieISI@orange.com
W wiadomości e-mail wpisz następujące informacje:
Temat: [Nazwa Operatora_Awaria ISI_numer zgłoszenia otrzymany od konsultanta telefonicznego]
Treść: [potwierdzenie wystąpienia problemu oraz dokładny opis sytuacji].
2. E-mailem przesłanym na adres:
AwarieISI@orange.com
W takim przypadku w wiadomości e-mail wpisz następujące informacje:
Temat: [Nazwa Operatora_Awaria ISI]
Treść: [Imię, Nazwisko osoby zgłaszającej, numer telefonu do kontaktu, adres mailowy do kontaktu, dokładny opis sytuacji].