Nowy przejściowy model obsługi dokumentów papierowych

Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo pracowników Orange Polska S.A. zajmujących się obsługą korespondencji papierowej, od dnia 25 marca br. do odwołania wprowadzony został 4-dniowy okres kwarantanny obejmujący przesyłki doręczane do Orange Polska S.A. W praktyce oznacza, że korespondencja przychodząca do Orange Polska S.A. będzie poddawana kwarantannie i podjęta do procesowania w Spółce po upływie 4 dni od otrzymania.

Jeżeli Posiadają Państwo kwalifikowany podpis elektroniczny – prosimy o zastąpienie dokumentów papierowych wymagających podpisu (np. umowy, aneksy, porozumienia, oświadczenia o rozwiązaniu umów itp.) formą elektroniczną (pdf) podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Jednocześnie informujemy, iż tzw. profil zaufany wykorzystywany w kontaktach z urzędami administracji państwowej nie zastępuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Liczymy na Państwa zrozumienie oraz zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji utrzymać dotychczasową jakość obsługi i dostarczania usług hurtowych.

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 07.11.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

6 lutego 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 30.10.2024

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Zmieniamy się! Od teraz Orange Wholesale

Od dziś obszar Rynku hurtowego zyskuje nową, jednolitą i wspólną nazwę dla rynku krajowego i międzynarodowego – Orange Wholesale.

Dowiedz się więcej