Platforma Obsługi Światłowodu Hurtowego (POSH) to internetowy kanał obsługi zamówień usługi Bitstream Access (BSA) na światłowodzie, w zakresie jej dostarczania, modyfikacji, rezygnacji oraz anulowania.
POSH obejmuje obsługę usługi w opcjach BSA Ethernet oraz BSA IP Niezarządzane i jest alternatywą dla komunikacji opartej na:
API – czyli bezpośrednim połączeniu Twojego środowiska IT z Orange z wykorzystaniem naszego oprogramowania API FTTH
mailu – zgłaszaniu zamówień i ich obsłudze poprzez pocztę elektroniczną.
Wygodny dostęp przez stronę www
Dostęp do zamawiania i obsługi usług przez 24 godziny na dobę, za pośrednictwem przeglądarki internetowej
Oszczędność czasu
Skrócenie czasu składania zamówienia – w podstawowej wersji nawet do 3 minut
Bieżący dostęp do statusu sprawy
Możliwość „śledzenia statusu” zamówień, stanu usług
Wszystko co potrzebne w jednej aplikacji
Rejestracja zamówienia usługi bez konieczności opuszczania formularza i dokonywania wpisów w innych aplikacjach – KWM (Kalendarz Wizyt Monterskich)
Podstawowe funkcjonalności POSH
Potwierdzenie możliwości technicznych uruchomienia usługi na danym adresie
Historia złożonych zamówień
Składanie zamówienia na usługę
Ewidencja usług
Sprawdzanie statusu złożonego zamówienia
Umówienie terminu instalacji usługi w lokalu klienta
Modyfikacja usług
Modyfikacja złożonego zamówienia, m.in. zmiana daty i godziny instalacji usługi
1
Skontaktuj się
z naszą sprzedażą
usług hurtowych
2
Podpisz
umowę ramową na BSA
i porozumienie testowe
3
Złóż wniosek
o dostęp do POSH
4
Otrzymasz login
oraz hasło do portalu