Co to takiego?

Platforma Obsługi Światłowodu Hurtowego (POSH) to internetowy kanał obsługi zamówień usługi Bitstream Access (BSA) na światłowodzie, w zakresie jej dostarczania, modyfikacji, rezygnacji oraz anulowania.

POSH obejmuje obsługę usługi w opcjach BSA Ethernet oraz BSA IP Niezarządzane i jest alternatywą dla komunikacji opartej na:

  • API – czyli bezpośrednim połączeniu Twojego środowiska IT z Orange z wykorzystaniem naszego oprogramowania API FTTH

  • mailu – zgłaszaniu zamówień i ich obsłudze poprzez pocztę elektroniczną.

Co zyskujesz?

  • Wygodny dostęp przez stronę www
    Dostęp do zamawiania i obsługi usług przez 24 godziny na dobę, za pośrednictwem przeglądarki internetowej

  • Oszczędność czasu
    Skrócenie czasu składania zamówienia – w podstawowej wersji nawet do 3 minut

  • Bieżący dostęp do statusu sprawy
    Możliwość „śledzenia statusu” zamówień, stanu usług

  • Wszystko co potrzebne w jednej aplikacji
    Rejestracja zamówienia usługi bez konieczności opuszczania formularza i dokonywania wpisów w innych aplikacjach – KWM (Kalendarz Wizyt Monterskich)

Podstawowe funkcjonalności POSH

  • Potwierdzenie możliwości technicznych uruchomienia usługi na danym adresie

  • Historia złożonych zamówień

  • Składanie zamówienia na usługę

  • Ewidencja usług

  • Sprawdzanie statusu złożonego zamówienia

  • Umówienie terminu instalacji usługi w lokalu klienta

  • Modyfikacja usług

  • Modyfikacja złożonego zamówienia, m.in. zmiana daty i godziny instalacji usługi

Jak uzyskać dostęp do POSH

1

Skontaktuj się
z naszą sprzedażą
usług hurtowych

2

Podpisz
umowę ramową na BSA
i porozumienie testowe

3

Złóż wniosek
o dostęp do POSH

4

Otrzymasz login
oraz hasło do portalu