Co to takiego?

Oferujemy hurtowy dostęp do sieci światłowodowych wybudowanych z funduszy KPO i FERC.

Oferta określa warunki dostępu do infrastruktury wybudowanej w ramach projektów realizowanych w ramach FERC (Program Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy na lata 2021-2027) oraz KPO (Krajowy Plan Odbudowy), pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

Skorzystaj z usług w ramach jednej oferty:

Co zyskujesz?

  • Dotarcie do obszarów „białych plam”
    Dostęp do obszarów z niewielką konkurencją („białe plamy”)

  • Elastyczne warianty korzystania z usługi
    Sam decydujesz czy będziesz inwestował w swoją sieć i content, czy weźmiesz go od nas, a ponadto różnorodność opcji prędkości i cen

  • Prosty i szybki start
    Usługi u Twojego abonenta w kolejnym dniu roboczym

  • Kompletna usługa u abonenta
    Dostarczymy i skonfigurujemy Twoje urządzenie w lokalu abonenta

Wybierz wygodny kanał obsługi

Zamawiaj i zarządzaj usługami BSA na sieci światłowodowej przez dobrany do swoich potrzeb kanał komunikacji.

API FTTH Orange

API umożliwia bezpośrednie połączenie Twojego środowiska IT z Orange i wymianę informacji. Dzięki temu możesz stworzyć we własnym zakresie rozwiązania dostosowane do potrzeb abonentów korzystających z Twoich usług.

Procesy obsługiwane przez API FTTH Orange:

  • Składanie zamówień na instalację, modyfikację, migrację i deinstalację usług

  • Umawianie terminu wizyty technika u klienta

  • Zgłaszanie uszkodzeń występujących u klienta końcowego

  • Telediagnostyka – zdalna weryfikacja stanu działania usługi

  • Statusowanie prac technika

  • Przesyłanie informacji o pracach planowych oraz awariach masowych

  • Zdalna aktywacja urządzeń operatora

  • Przesyłanie dokumentów

POSH

Platforma Obsługi Światłowodu Hurtowego (POSH) to internetowy kanał obsługi zamówień usługi BSA FTTH, w zakresie jej dostarczania, modyfikacji, rezygnacji oraz anulowania.

Podstawowe funkcjonalności POSH:

  • Potwierdzenie możliwości technicznych uruchomienia usługi na danym adresie

  • Historia złożonych zamówień

  • Składanie zamówienia na usługę

  • Ewidencja usług

  • Sprawdzanie statusu złożonego zamówienia

  • Umówienie terminu instalacji usługi w lokalu klienta

  • Modyfikacja usług

  • Modyfikacja złożonego zamówienia, m.in. zmiana daty i godziny instalacji usługi

Jak zamówić?

1

Sprawdź punkty adresowe i skontaktuj się z nami

2

Przedstawiamy Ci ofertę na wybraną usługę

3

Po akceptacji oferty skontaktujemy się aby omówić zasady wdrożenia

4

Podpisujemy umowę wraz z porozumieniem wdrożeniowym

5

Zamawiaj wybrane usługi

Sprawdź również:

Projekty techniczne

Zleć nam wykonanie projektu technicznego na infrastrukturę telekomunikacyjną

Dowiedz się więcej

Telehousing

Instalacja kabla lub urządzenia w budynku, szafie, studni

Dowiedz się więcej

Dostęp do słupów

Skorzystaj z dostępu do największych zasobów słupów telekomunikacyjnych w kraju

Dowiedz się więcej

Kanalizacja kablowa

Skorzystaj z dostępu do największych zasobów kanalizacji kablowej w kraju

Dowiedz się więcej