W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na realizację umów hurtowych.
Podkreślamy, iż na chwilę obecną nie odnotowaliśmy szczególnych zakłóceń w realizacji obowiązków umownych.
Orange Polska S.A. będzie na bieżąco informował Państwa o zdarzeniach mogących mieć wpływ na przebieg procesów realizowanych w ramach bieżącej współpracy, w szczególności o przewidywanym terminie zakończenia takich zdarzeń i o przewidywanym terminie podjęcia wykonywania zobowiązań wynikających z danej umowy.
Orange Polska S.A. będzie także informował o zakończeniu zdarzenia mającego wpływ na realizację zobowiązań OPL oraz, w miarę możliwości, przedstawi dokumentację w tym zakresie.
Dodatkowo informujemy, iż w przypadku zagrożenia zawieszenia częściowego lub całościowego funkcjonowania procesów wynikających z umów, po ustaniu stanu nadzwyczajnego będącego przyczyną zakłócenia, dołożymy wszelkich starań umożliwiających usunięcie danego zakłócenia, które przerwało terminowe świadczenie usług, będących przedmiotem wiążących nas z Państwem umów.
27 listopada 2025
SOR – aktualizacje załączników – 27.11.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
24 listopada 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 24.11.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
17 listopada 2025
Elastyczne planowanie wizyt technika podczas instalacji usługi BSA – pilot
Od 24 listopada przez 3 miesiące uruchamiamy pilotażowo w Gdańsku i Krakowie nowy sposób umawiania wizyt technika podczas instalacji usługi BSA.
14 listopada 2025
Nowa autostrada światłowodowa Orange dla operatorów
Modernizujemy blisko 800 km sieci światłowodowej, zapewniając szybkie i bezpieczne połączenia transgraniczne oraz zestawianie połączeń pomiędzy głównymi miastami w kraju.