Współpraca z klientami – operatorami w stanie zagrożenia epidemicznego

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na realizację umów hurtowych.

Podkreślamy, iż na chwilę obecną nie odnotowaliśmy szczególnych zakłóceń w realizacji obowiązków umownych.

Orange Polska S.A. będzie na bieżąco informował Państwa o zdarzeniach mogących mieć wpływ na przebieg procesów realizowanych w ramach bieżącej współpracy, w szczególności o przewidywanym terminie zakończenia takich zdarzeń i o przewidywanym terminie podjęcia wykonywania zobowiązań wynikających z danej umowy.

Orange Polska S.A. będzie także informował o zakończeniu zdarzenia mającego wpływ na realizację zobowiązań OPL oraz, w miarę możliwości, przedstawi dokumentację w tym zakresie.

Dodatkowo informujemy, iż w przypadku zagrożenia zawieszenia częściowego lub całościowego funkcjonowania procesów wynikających z umów, po ustaniu stanu nadzwyczajnego będącego przyczyną zakłócenia, dołożymy wszelkich starań umożliwiających usunięcie danego zakłócenia, które przerwało terminowe świadczenie usług, będących przedmiotem wiążących nas z Państwem umów.

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 13.12.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Obsługa cesji umów dla hurtowych usług operatorskich

Sprawdź warunki i zasady obsługi cesji umów szczegółowych dla hurtowych usług operatorskich.

Dowiedz się więcej

Planowane wdrożenie nowej usługi - Elektroniczne nadzory

Informacja o planowanym uruchomieniu Elektronicznych nadzorów nad pracami na infrastrukturze Orange.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 28.11.2024

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej