W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, Orange Polska S.A. informuje, że mając na względzie obecny nadzwyczajny charakter sytuacji, dokładamy najwyższej staranności, aby sytuacja ta nie wpłynęła negatywnie na realizację umów hurtowych.
Podkreślamy, iż na chwilę obecną nie odnotowaliśmy szczególnych zakłóceń w realizacji obowiązków umownych.
Orange Polska S.A. będzie na bieżąco informował Państwa o zdarzeniach mogących mieć wpływ na przebieg procesów realizowanych w ramach bieżącej współpracy, w szczególności o przewidywanym terminie zakończenia takich zdarzeń i o przewidywanym terminie podjęcia wykonywania zobowiązań wynikających z danej umowy.
Orange Polska S.A. będzie także informował o zakończeniu zdarzenia mającego wpływ na realizację zobowiązań OPL oraz, w miarę możliwości, przedstawi dokumentację w tym zakresie.
Dodatkowo informujemy, iż w przypadku zagrożenia zawieszenia częściowego lub całościowego funkcjonowania procesów wynikających z umów, po ustaniu stanu nadzwyczajnego będącego przyczyną zakłócenia, dołożymy wszelkich starań umożliwiających usunięcie danego zakłócenia, które przerwało terminowe świadczenie usług, będących przedmiotem wiążących nas z Państwem umów.
23 stycznia 2025
Baza wiedzy w nowej odsłonie
Udostępniamy nową Bazę wiedzy dla operatorów. W jednym miejscu na naszej stronie, znajdziesz wszechstronne treści o rozwiązaniach i usługach hurtowych.
21 stycznia 2025
Zapraszamy na webinar 29 stycznia 2025
Zapraszamy na webinar, podczas którego zaprezentujemy Strefę operatora – internetową platformę do zamawiania i zarządzania usługami operatorskimi.
20 stycznia 2025
Strefa operatora – jeden portal, wiele możliwości
Udostępniamy wspólną platformę do zamawiania i obsługi naszych usług dla operatorów.
17 stycznia 2025
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
15 kwietnia 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.