Zapraszamy na webinar 3 marca 2021

Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30

Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:

  • Kanalizacja kablowa
  • Słupy
  • Projekty techniczne
  • Transmisja danych.

Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.

Spotkanie poprowadzą nasze ekspertki – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Co w agendzie?

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

  • Kanał on-line/self-service
  • Zakres i warunki korzystania

Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

  • Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
  • Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.

Ważne informacje o spotkaniu

  • Kiedy: 3 marca 2021 r. o godzinie 10.30
  • Czas trwania: 60 min

Najnowsze wpisy

Planowane wyłączenie Ogólnokrajowego Biura Numerów

Pod koniec 2027 roku zostanie wyłączone Biuro Numerów oraz kilka innych serwisów usługowych Orange Polska.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

12 maja 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 12.02.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Kup Słup od Orange - do 5 marca

Sprawdź wykaz likwidowanych słupów telekomunikacyjnych Orange Polska, które można zakupić do 5 marca.

Dowiedz się więcej