Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30
Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:
Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.
Spotkanie poprowadzą nasze ekspertki – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.
Ważne informacje o spotkaniu
03 września 2025
Harmonogram zakończenia projektów POPC
29 sierpnia 2025
SOR – aktualizacje załączników – 29.08.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
28 sierpnia 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 28.08.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
07 sierpnia 2025
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
7 listopada 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.