Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30
Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:
Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.
Spotkanie poprowadzą nasze ekspertki – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.
Ważne informacje o spotkaniu
17 kwietnia 2025
Lead The Future - nasza strategia na lata 2025-2028
Nowa strategia opiera się na idei one-stop-shop, którą doskonale oddaje hasło "wszystko dla operatorów". Zobacz kierunki naszego rozwoju w nadchodzących latach.
09 kwietnia 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 09.04.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
31 marca 2025
SOR – aktualizacje załączników – 31.03.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
26 marca 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 26.03.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.