Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak – odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Czego dowiesz się z naszego nagrania?

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

  • Kanał on-line/self-service
  • Zakres i warunki korzystania.

Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

  • Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
  • Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

Funkcjonalności Interfejsu POKO.
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?

To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu (czas trwania: ok. 1 godzina).

Najnowsze wpisy

Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Od 9 czerwca 2025 roku naszego dotychczasowego dyspozytora zastąpi innowacyjny wirtualny asystent.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 08.05.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 29.04.2025

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 25.04.2025

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej