Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.
Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.
Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.
Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.
Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.
17 kwietnia 2025
Lead The Future - nasza strategia na lata 2025-2028
Nowa strategia opiera się na idei one-stop-shop, którą doskonale oddaje hasło "wszystko dla operatorów". Zobacz kierunki naszego rozwoju w nadchodzących latach.
09 kwietnia 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 09.04.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
31 marca 2025
SOR – aktualizacje załączników – 31.03.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
26 marca 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 26.03.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.