Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.
Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.
Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.
Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.
Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.
26 lutego 2025
Planowane wyłączenie Ogólnokrajowego Biura Numerów
Pod koniec 2027 roku zostanie wyłączone Biuro Numerów oraz kilka innych serwisów usługowych Orange Polska.
12 lutego 2025
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
12 maja 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
12 lutego 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 12.02.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
06 lutego 2025
Kup Słup od Orange - do 5 marca
Sprawdź wykaz likwidowanych słupów telekomunikacyjnych Orange Polska, które można zakupić do 5 marca.