Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.
Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.
Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.
Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.
Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.
09 maja 2025
Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji usług hurtowych w ramach BSA FTTH
Od 9 czerwca 2025 roku naszego dotychczasowego dyspozytora zastąpi innowacyjny wirtualny asystent.
08 maja 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 08.05.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
29 kwietnia 2025
SOR – aktualizacje załączników – 29.04.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
25 kwietnia 2025
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 25.04.2025
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.