Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.
Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.
Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.
Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.
Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.
17 listopada 2025
Elastyczne planowanie wizyt technika podczas instalacji usługi BSA – pilot
Od 24 listopada przez 3 miesiące uruchamiamy pilotażowo w Gdańsku i Krakowie nowy sposób umawiania wizyt technika podczas instalacji usługi BSA.
14 listopada 2025
Nowa autostrada światłowodowa Orange dla operatorów
Modernizujemy blisko 800 km sieci światłowodowej, zapewniając szybkie i bezpieczne połączenia transgraniczne oraz zestawianie połączeń pomiędzy głównymi miastami w kraju.
06 listopada 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 06.11.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
31 października 2025
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 31.10.2025
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.