Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.
Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.
Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.
Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.
Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.
07 grudnia 2023
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 07.12.2023
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
01 grudnia 2023
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
Informujemy, że 1 marca 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
29 listopada 2023
SOR – aktualizacje załączników – 29.11.2023
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
23 listopada 2023
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 23.11.2023
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.