Obsługa zgłoszeń awarii i uszkodzeń – lepiej, szybciej, sprawniej

Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.

Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.

Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.

Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.

Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.

Najnowsze wpisy

Nowa opcja prędkości FTTH w BSA

Dodajemy nową opcję prędkości w technologii światłowodowej w usłudze BSA.

Dowiedz się więcej

Budowa Nawiązania z zastosowaniem osłony odgałęzienia

Wprowadzamy możliwość budowy nawiązania do kanalizacji kablowej z wykorzystaniem osłony odgałęzienia pomiędzy studniami kablowymi.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

Informujemy, że 11 lipca 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 16 kwietnia 2024

Infrastruktura i projekty techniczne dla budujących sieci światłowodowe. Efektywne wsparcie i nowości w POKO.

Dowiedz się więcej