Backoffice dla BSA i WLR

Chcesz zapewnić swoim klientom dostęp do internetu w oparciu o naszą sieć (BSA) lub oferować im stacjonarne usługi głosowe (WLR)? Zamawiaj usługi na bazie oferty SOR lub oferty ramowej na BSA (FTTH, Cu) a obsługę zamówień i zleceń wykonamy za Ciebie.

Zapewniamy elastyczne kanały komunikacji – dostęp telefoniczny i e-mailowy dla obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, a rejestrację i obsługę zgłoszeń oraz zleceń zrobimy za Ciebie.

Kto może skorzystać?

  • Każdy Przedsiębiorca telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR lub ofertą ramową na usługi BSA w technologii światłowodowej i miedzianej, który rozpoczyna współpracę z Orange w zakresie usług masowych.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 13.12.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Obsługa cesji umów dla hurtowych usług operatorskich

Sprawdź warunki i zasady obsługi cesji umów szczegółowych dla hurtowych usług operatorskich.

Dowiedz się więcej

Planowane wdrożenie nowej usługi - Elektroniczne nadzory

Informacja o planowanym uruchomieniu Elektronicznych nadzorów nad pracami na infrastrukturze Orange.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 28.11.2024

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej