Backoffice dla BSA i WLR

Chcesz zapewnić swoim klientom dostęp do internetu w oparciu o naszą sieć (BSA) lub oferować im stacjonarne usługi głosowe (WLR)? Zamawiaj usługi na bazie oferty SOR lub oferty ramowej na BSA (FTTH, Cu) a obsługę zamówień i zleceń wykonamy za Ciebie.

Zapewniamy elastyczne kanały komunikacji – dostęp telefoniczny i e-mailowy dla obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, a rejestrację i obsługę zgłoszeń oraz zleceń zrobimy za Ciebie.

Kto może skorzystać?

  • Każdy Przedsiębiorca telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR lub ofertą ramową na usługi BSA w technologii światłowodowej i miedzianej, który rozpoczyna współpracę z Orange w zakresie usług masowych.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

SOR – aktualizacje załączników – 30.01.2023

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Jak zmieniliśmy się w 2022 roku

Zobacz podsumowanie zmian i nowości w ofercie hurtowej w ubiegłym roku.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 24.01.2023

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Pierwsi operatorzy wirtualni korzystają już z mobilnej sieci Orange

Z usług MVNO korzysta obecnie 5 operatorów wirtualnych. 30 kolejnych zdecydowało się przetestować dostępne rozwiązania i rozważa skorzystanie z naszej oferty.

Dowiedz się więcej