Obsługa zgłoszeń awarii i uszkodzeń – lepiej, szybciej, sprawniej

Już 3 października 2022 uruchamiamy nowy system CRM. Dzięki niemu będziemy mogli usprawnić komunikację i obsługę zgłoszeń awarii i uszkodzeń usług hurtowych.

Wraz z wprowadzeniem nowego systemu wdrażamy nowy adres korespondencyjny wyłącznie do zgłoszeń awarii i uszkodzeń hurtowych usług transmisji danych, łączy dzierżawionych, IP oraz Interconnect. Nowy adres to: cs.pl@orange.com.

Dotychczasowy adres spptp.swo@orange.com pozostaje nadal aktualny, a o terminie jego wyłączenia w zakresie obsługi zgłoszeń awarii i uszkodzeń poinformujemy w dedykowanej korespondencji.

Nasze nowe narzędzie będzie na bieżąco udoskonalane. Prosimy jednak o wyrozumiałość, gdyby występowały ewentualne niedogodności.

Przypominamy również, że wszystkie zgłoszenia można kierować kontaktując się z infolinią 19333, która jest dostępna dla Państwa 24/7 365 dni w roku.

Najnowsze wpisy

Zapraszamy na webinar 24 czerwca 2025

Zapraszamy na webinar o wymogach nowelizowanej ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wobec operatorów oraz sposobach ochrony przed atakami DDoS.

Dowiedz się więcej

Nowa wersja procesu nadzorów w Strefie operatora

9 czerwca 2025 r. wdrożyliśmy nową wersję procesu nadzorów nad pracami na naszej infrastrukturze telekomunikacyjnej.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 06.06.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 30.05.2025

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej