Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami

  • Jak zmieniają się preferencje komunikacyjne: 76% konsumentów preferuje komunikację tekstową zamiast głosowej w kontaktach z markami.
  • Jakie znaczenie ma komunikacja konwersacyjna: Ponad 82% przedstawicieli Pokolenia Z preferuje komunikację konwersacyjną (przez komunikatory, RCS) zamiast tradycyjnych rozmów.
  • Jak personalizacja wpływa na lojalność: Im młodsza grupa badanych, tym bardziej zależy jej na personalizacji przekazu reklamowego. Wśród Zetek ponad połowa respondentów (50,53%) uznaje tę kwestię za bardzo istotną lub istotną.
  • W jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo komunikacji i dlaczego RCS może być skutecznym sposobem przeciwdziałania cyberzagrożeniom? Status zweryfikowanego nadawcy w RCS zwiększa zaufanie – 48% klientów chętniej klika w linki od zweryfikowanych nadawców.

Pobierz raport i odkryj jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami!

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Konfiguracja i utrzymanie usług IP

Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się więcej o konfiguracji i utrzymaniu usług IP.

Dowiedz się więcej

Standardy techniczne i jakościowe we współpracy rBSA z Orange

Sprawdź, jak w Orange rozwijamy współpracę z operatorami, dbając o najwyższe standardy techniczne i jakościowe nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju. Oto nasze sekrety skutecznego zarządzania siecią i zapewnienia satysfakcji klientów.

Dowiedz się więcej

Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem

O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.

Dowiedz się więcej

Polski rynek telekomunikacyjny 2025: trendy konsumenckie a rynek hurtowy

Polski rynek telekomunikacyjny przechodzi obecnie istotne przemiany, które będą miały kluczowe znaczenie dla jego przyszłości. Analiza trendów pozwala odpowiedzieć na wiele istotnych pytań.

Dowiedz się więcej