Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30
Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:
Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.
Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.
Ważne informacje o spotkaniu
17 września 2024
Komunikat dotyczący instalacji i uszkodzeń sieci w związku z sytuacją powodziową - aktualizacja
Ze względu na aktualną sytuację powodziową, informujemy o naszych działaniach w zakresie zaplanowanych instalacji oraz obsługi uszkodzeń na sieci Orange.
11 września 2024
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
11 grudnia 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
09 września 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 09.09.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
05 września 2024
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
4 grudnia 2024 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.