Backoffice dla SOR

Zamawiaj usługi dostępu do internetu (BSA) oraz skorzystaj z usług głosowych (WLR) na bazie oferty SOR – obsługę zamówień i zleceń, wykonamy za Ciebie.

Elastyczne kanały komunikacji

  • Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, rejestracje i obsługę zgłoszeń i zleceń zrobimy za Ciebie

Zapewniamy dostęp telefoniczny i e-mailowy w celu obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wysoka jakość usług

  • Wykwalifikowany i doświadczony zespół ekspertów zapewni obsługę i realizację Twoich usług.

Kto może skorzystać?

  • Każdy Przedsiębiorca telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR, który rozpoczyna współpracę z Orange w zakresie usług masowych.

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 07.11.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

6 lutego 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 30.10.2024

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Zmieniamy się! Od teraz Orange Wholesale

Od dziś obszar Rynku hurtowego zyskuje nową, jednolitą i wspólną nazwę dla rynku krajowego i międzynarodowego – Orange Wholesale.

Dowiedz się więcej