Backoffice dla SOR

Zamawiaj usługi dostępu do internetu (BSA) oraz skorzystaj z usług głosowych (WLR) na bazie oferty SOR – obsługę zamówień i zleceń, wykonamy za Ciebie.

Elastyczne kanały komunikacji

  • Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, rejestracje i obsługę zgłoszeń i zleceń zrobimy za Ciebie

Zapewniamy dostęp telefoniczny i e-mailowy w celu obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wysoka jakość usług

  • Wykwalifikowany i doświadczony zespół ekspertów, zapewni obsługę i realizację Twoich usług.

Odbiorcy

  • Każdy Przedsiębiorca Telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR, który rozpoczyna działalność z Orange w zakresie usług masowych.

Najnowsze wpisy

Gramy dalej! Kolejne rekordy w ruchu na naszej sieci w czasie Mundialu

Polska Reprezentacja po raz pierwszy od 36 lat wyszła z grupy na Mistrzostwach Świata, a my pobiliśmy kolejne rekordy w ruchu na naszej sieci.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 29.11.2022

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 29.11.2022

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

RPKI - jeszcze bezpieczniejsza sieć Orange

Wdrażamy walidację i filtrowanie Resource Public Key Infrastructure (RPKI), które chronią przed manipulacjami trasami BGP.

Dowiedz się więcej