Backoffice dla SOR

Zamawiaj usługi dostępu do Internetu (BSA) oraz skorzystaj z usług głosowych (WLR) na bazie oferty SOR – obsługę zamówień i zleceń, wykonamy za Ciebie.

Elastyczne kanały komunikacji

  • Wykorzystaj kanał odpowiedni dla Ciebie, rejestracje i obsługę zgłoszeń i zleceń zrobimy za Ciebie.

Zapewniamy dostęp telefoniczny i e-mailowy w celu obsługi:

  • zamówień, zgłoszeń,
  • uszkodzeń, awarii,
  • reklamacji,
  • zapytań o aktualny status (realizacji zleceń i zamówień),
  • modyfikacji i rezygnacji z usług BSA i WLR.

Wysoka Jakość Usług

  • Wykwalifikowany i doświadczony zespół ekspertów, zapewni obsługę i realizację Twoich usług.

Odbiorcy

  • Każdy Przedsiębiorca Telekomunikacyjny z podpisaną umową SOR, który rozpoczyna działalność z Orange w zakresie usług masowych.

Najnowsze wpisy

Zapraszamy na webinar 13 października

Czy Twoja sieć obsłuży wymagających graczy, miłośników filmów i seriali? Przygotuj się na gorący koniec roku!

Dowiedz się więcej

Wyłączenie z eksploatacji infrastruktury miedzianej

Informujemy, że z dniem 30 września 2021 roku zostaną wyłączone z eksploatacji kable rozdzielcze zasilające budynki zlokalizowane pod niżej wymienionymi adresami:

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 21.09.2021

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Promocja backhaul (dosył) i halfbackhaul (dosył)

Informujemy o rozszerzeniu promocji dla Usługi backhaul (dosył) o Usługę halfbackhaul (dosył) na obszarze POPC.

Dowiedz się więcej