W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób:
1. W przypadku, gdy Technik obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Siła Wyższa” w polu uwagi dodana zostanie informacja „Sprawdzono do ostatniego PD”, wymagana wizyta w lokalu Klienta #KORONAWIRUS#
2. W przypadku, gdy Klient obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Brak Abonenta w lokalu”. Dodatkowo do godziny 10:00 dnia następnego, w którym uszkodzenie zostało zamknięte przez OPL, na skrzynkę funkcyjną wykorzystywaną w komunikacji awaryjnej zostanie przekazany plik z informacją, które zgłoszenia są zakończone z uwagi na Koronawirus.
Dodatkowo, jeśli Klient będzie obawiał się kontaktu z Technikiem Orange z powodu wirusa, informujemy, że serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności. Technicy Orange stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.
Firmy Partnerskie są również w trakcie doposażenia pracowników w płyn ochronny i w maski (te mają być stosowane na życzenie klienta).
13 grudnia 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 13.12.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
10 grudnia 2024
Obsługa cesji umów dla hurtowych usług operatorskich
Sprawdź warunki i zasady obsługi cesji umów szczegółowych dla hurtowych usług operatorskich.
10 grudnia 2024
Planowane wdrożenie nowej usługi - Elektroniczne nadzory
Informacja o planowanym uruchomieniu Elektronicznych nadzorów nad pracami na infrastrukturze Orange.
28 listopada 2024
SOR – aktualizacje załączników – 28.11.2024
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.