Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30
Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:
Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.
Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.
Ważne informacje o spotkaniu
13 grudnia 2024
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 13.12.2024
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
10 grudnia 2024
Obsługa cesji umów dla hurtowych usług operatorskich
Sprawdź warunki i zasady obsługi cesji umów szczegółowych dla hurtowych usług operatorskich.
10 grudnia 2024
Planowane wdrożenie nowej usługi - Elektroniczne nadzory
Informacja o planowanym uruchomieniu Elektronicznych nadzorów nad pracami na infrastrukturze Orange.
28 listopada 2024
SOR – aktualizacje załączników – 28.11.2024
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.