Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak – odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Czego dowiesz się z naszego nagrania?

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

  • Kanał on-line/self-service
  • Zakres i warunki korzystania.

Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

  • Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
  • Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

Funkcjonalności Interfejsu POKO.
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?

To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu (czas trwania: ok. 1 godzina).

Najnowsze wpisy

POKO - zaawansowane rozwiązania i sposoby na efektywniejsze wykorzystanie platformy

Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak

Dowiedz się więcej

Jak rozpocząć współpracę z nami na terenie objętym POPC?

Zobacz jak dotrzeć do abonentów i świadczyć im usługi na nowoczesnej sieci FTTH.

Dowiedz się więcej

Jak optymalnie skonfigurować dostęp do internetu operatorskiego?

Pobierz e-booka i sprawdź, dlaczego warto skorzystać z protokołu BGP.

Dowiedz się więcej

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora (POKO) - rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak

Dowiedz się więcej