Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak – odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Czego dowiesz się z naszego nagrania?

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

  • Kanał on-line/self-service
  • Zakres i warunki korzystania.

Korzyści dla operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

  • Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
  • Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

Funkcjonalności interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?

To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu (czas trwania: ok. 1 godzina).

Najnowsze wpisy

Rozwijaj swoją sieć FTTH korzystając z naszych nowych rozwiązań - Wirtualny OLT i POSH

Pobierz nagranie z webinaru - dowiedz o zaletach i możliwościach Wirtualnego OLT oraz platformy POSH.

Dowiedz się więcej

Jak krok po kroku skonfigurować open peering TPIX?

Pobierz nagranie z webinaru - dowiedz się, jak w praktyce przebiega konfiguracja po stronie uczestnika oraz Orange.

Dowiedz się więcej

Projektowanie sieci światłowodowych na obszarach konkursowych FERC, KPO i nie tylko

Pobierz nagranie z webinaru - sprawdź, jak możemy Ci pomóc w zaplanowaniu sieci FTTH.

Dowiedz się więcej

Dostęp do infrastruktury – PIT UKE w praktyce – Nowości i planowane zmiany w POKO

Pobierz nagranie z webinaru - sprawdź nowości i zmiany w naszej ofercie dostępu do infrastruktury.

Dowiedz się więcej