POKO – zaawansowane rozwiązania i sposoby na efektywniejsze wykorzystanie platformy

Zobacz zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i dowiedz się jak efektywnie korzystać z Platformy Obsługi Klienta Operatora.

POKO to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.

Czego dowiesz się z naszego nagrania?

POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)

  • Wykorzystanie kanału www i funkcjonalności interfejsu POKO
  • Dostęp do POKO – jak zarządzać kontami użytkowników i konfigurować profile

Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)

  • Jak w efektywny sposób korzystać z funkcjonalności mapy w celu maksymalizacji wykorzystania infrastruktury Orange
  • Jak wykorzystać rozwiązania WWT on-line przy planowaniu własnej sieci i usług

Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO

  • Proces występowania o warunki techniczne
  • Podpisywanie umów i udostępnianie usług
  • Wniosek o nadzór
  • Projekty techniczne
  • Inne przydatne funkcjonalności w POKO

Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości

To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak, odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Najnowsze wpisy

Orange – pierwszy operator z RCS AI

Orange jako pierwszy operator w Polsce rozwija RCS AI, a wszystko to dzięki dofinansowaniu z programu PCI (Podkarpackie Centrum Innowacji). Sprawdź szczegóły tego projektu.

Dowiedz się więcej

Konfiguracja i utrzymanie usług IP

Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się więcej o konfiguracji i utrzymaniu usług IP.

Dowiedz się więcej

Standardy techniczne i jakościowe we współpracy rBSA z Orange

Sprawdź, jak w Orange rozwijamy współpracę z operatorami, dbając o najwyższe standardy techniczne i jakościowe nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju. Oto nasze sekrety skutecznego zarządzania siecią i zapewnienia satysfakcji klientów.

Dowiedz się więcej

Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem

O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.

Dowiedz się więcej