Zobacz zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i dowiedz się jak efektywnie korzystać z Platformy Obsługi Klienta Operatora.
POKO to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.
Czego dowiesz się z naszego nagrania?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości
To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak, odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
29 stycznia 2025
Strefa operatora - omówienie platformy do zamawiania i zarządzania usługami hurtowymi
Obejrzyj nagranie webinaru o Strefie operatora - platformie, która skupia usługi dostępne dotychczas w portalach: POKO, POSH, ISI.
10 grudnia 2024
XGS-PON – inwestycyjny Mount Everest czy lepsza monetyzacja dotychczasowej infrastruktury?
Kiedy rozważyć migrację do XGS-PON? Co zyskasz? Co pozostanie bez zmian? Przeczytaj porady ekspertów.
06 listopada 2024
Zestawianie private peeringu z dostawcami treści obecnymi w TPIX
Zobacz nagranie z warsztatu, podczas którego omawialiśmy, co i jak zrobić, by zestawić private peering z dostawcami treści obecnymi w TPIX.
15 października 2024
Przyszłość OTT, czyli RCS na usługach operatora
Przeczytaj o tym, co daje połączenie dotychczasowych możliwości operatora telekomunikacyjnego z możliwościami serwisów OTT.