Zobacz zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i dowiedz się jak efektywnie korzystać z Platformy Obsługi Klienta Operatora.
POKO to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.
Czego dowiesz się z naszego nagrania?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości
To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak, odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
07 października 2025
Orange – pierwszy operator z RCS AI
Orange jako pierwszy operator w Polsce rozwija RCS AI, a wszystko to dzięki dofinansowaniu z programu PCI (Podkarpackie Centrum Innowacji). Sprawdź szczegóły tego projektu.
03 października 2025
Konfiguracja i utrzymanie usług IP
Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się więcej o konfiguracji i utrzymaniu usług IP.
29 września 2025
Standardy techniczne i jakościowe we współpracy rBSA z Orange
Sprawdź, jak w Orange rozwijamy współpracę z operatorami, dbając o najwyższe standardy techniczne i jakościowe nawet w najbardziej odległych zakątkach kraju. Oto nasze sekrety skutecznego zarządzania siecią i zapewnienia satysfakcji klientów.
02 września 2025
Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem
O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.