Zobacz zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i dowiedz się jak efektywnie korzystać z Platformy Obsługi Klienta Operatora.
POKO to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.
Czego dowiesz się z naszego nagrania?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości
To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak, odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
16 września 2024
Pozyskuj klientów na nowych obszarach – oferta dostępu do sieci FTTH wybudowanych z KPO i FERC
Pobierz nagranie z webinaru - dowiedz się o szczegółach oferty dostępu do sieci FTTH wybudowanych przez Orange ze środków KPO i FERC.
23 maja 2024
Konfiguracja open peeringu TPIX po stronie uczestnika i Orange
Pobierz e-booka - dowiedz się jak krok po kroku skonfigurować open peering TPIX.
09 maja 2024
Raport o rynku operatorskim w Polsce 2024
Tematem przewodnim tegorocznego raportu „What’s Up Wholesale?” są kierunki rozwoju krajowych sieci operatorskich. Zobacz co jeszcze znajdziesz w naszej publikacji.
19 kwietnia 2024
Infrastruktura i projekty techniczne dla budujących sieci światłowodowe oraz efektywne wsparcie dzięki POKO
Pobierz nagranie z webinaru - dowiedz się, jakie podejście do projektowania sieci jest najbardziej efektywne oraz jak pomocne może być w tym POKO.