Zobacz zaawansowane rozwiązania funkcjonalne i dowiedz się jak efektywnie korzystać z Platformy Obsługi Klienta Operatora.
POKO to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.
Czego dowiesz się z naszego nagrania?
POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT on-line)
Obsługa zamówień i wniosków w POKO – szczegółowe funkcjonalności w POKO
Nowości – co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości
To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak, odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
26 czerwca 2025
Wymogi nowelizowanej ustawy o KSC wobec operatorów oraz sposoby ochrony przed DDoS
Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się o nowych wymogach ustawowych wobec operatorów w zakresie cyberbezpieczeństwa.
24 kwietnia 2025
MVNO - Jak budować przewagę biznesową, gdy konkurencja ceną nie jest możliwa
Studium przypadku: Telestrada - o tym dlaczego warto zdywersyfikować dostawców MNO.
14 kwietnia 2025
Raport o rynku operatorskim w Polsce 2025
Tematem przewodnim 5. edycji raportu „What’s Up Wholesale?” są nowe wymogi regulacyjne i ich wpływ na przedsiębiorstwa telekomunikacyjne z sektora MŚP.
26 marca 2025
Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami
Odkryj, jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami! Pobierz raport Orange Polska i Tide Software.