W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku uszkodzeń hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób:
1. W przypadku, gdy Technik obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Siła Wyższa” w polu uwagi dodana zostanie informacja „Sprawdzono do ostatniego PD”, wymagana wizyta w lokalu Klienta #KORONAWIRUS#
2. W przypadku, gdy Klient obawia się o swoje zdrowie:
a) Zlecenie naprawy zostanie zakończone kodem wyjścia „Brak Abonenta w lokalu”. Dodatkowo do godziny 10:00 dnia następnego, w którym uszkodzenie zostało zamknięte przez OPL, na skrzynkę funkcyjną wykorzystywaną w komunikacji awaryjnej zostanie przekazany plik z informacją, które zgłoszenia są zakończone z uwagi na Koronawirus.
Dodatkowo, jeśli Klient będzie obawiał się kontaktu z Technikiem Orange z powodu wirusa, informujemy, że serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności. Technicy Orange stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.
Firmy Partnerskie są również w trakcie doposażenia pracowników w płyn ochronny i w maski (te mają być stosowane na życzenie klienta).
09 maja 2025
Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji usług hurtowych w ramach BSA FTTH
Od 9 czerwca 2025 roku naszego dotychczasowego dyspozytora zastąpi innowacyjny wirtualny asystent.
08 maja 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 08.05.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
29 kwietnia 2025
SOR – aktualizacje załączników – 29.04.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
25 kwietnia 2025
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 25.04.2025
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.