Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.
Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak – odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Czego dowiesz się z naszego nagrania?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
Korzyści dla operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
Funkcjonalności interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu (czas trwania: ok. 1 godzina).
24 kwietnia 2025
MVNO - Jak budować przewagę biznesową, gdy konkurencja ceną nie jest możliwa
Studium przypadku: Telestrada - o tym dlaczego warto zdywersyfikować dostawców MNO.
14 kwietnia 2025
Raport o rynku operatorskim w Polsce 2025
Tematem przewodnim 5. edycji raportu „What’s Up Wholesale?” są nowe wymogi regulacyjne i ich wpływ na przedsiębiorstwa telekomunikacyjne z sektora MŚP.
26 marca 2025
Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami
Odkryj, jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami! Pobierz raport Orange Polska i Tide Software.
13 marca 2025
Jak w prosty sposób dzięki MVNO zbudować atrakcyjną ofertę konwergentną
Obejrzyj nagranie webinaru o naszej ofercie MVNO dla operatorów telekomunikacyjnych.