Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Pobierz i wysłuchaj wykładu ekspertek Orange HURT – Katarzyny Minickiej i Magdaleny Rybak – odpowiedzialnych m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Czego dowiesz się z naszego nagrania?

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

  • Kanał on-line/self-service
  • Zakres i warunki korzystania.

Korzyści dla operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

  • Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
  • Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

Funkcjonalności interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?

To tylko zarys tematów. Szczegóły poznasz pobierając pełny zapis wykładu (czas trwania: ok. 1 godzina).

Najnowsze wpisy

MVNO - Jak budować przewagę biznesową, gdy konkurencja ceną nie jest możliwa

Studium przypadku: Telestrada - o tym dlaczego warto zdywersyfikować dostawców MNO.

Dowiedz się więcej

Raport o rynku operatorskim w Polsce 2025

Tematem przewodnim 5. edycji raportu „What’s Up Wholesale?” są nowe wymogi regulacyjne i ich wpływ na przedsiębiorstwa telekomunikacyjne z sektora MŚP.

Dowiedz się więcej

Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami

Odkryj, jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami! Pobierz raport Orange Polska i Tide Software.

Dowiedz się więcej

Jak w prosty sposób dzięki MVNO zbudować atrakcyjną ofertę konwergentną

Obejrzyj nagranie webinaru o naszej ofercie MVNO dla operatorów telekomunikacyjnych.

Dowiedz się więcej