Udostępniamy wspólną platformę do zamawiania i obsługi naszych usług – Strefę operatora. Od dzisiaj w jednym miejscu dostęp do usług obsługiwanych w POKO, POSH oraz ISI ma każdy operator współpracujący z Orange Wholesale.
Zadbaliśmy o intuicyjność i łatwość pracy w Strefie operatora. Przejście pomiędzy procesami i usługami to teraz maksymalnie 3 kliknięcia. Oczywiście nawigacja na stronie wygląda tak samo, niezależnie od wybranej usługi.
„Udostępnienie Strefy operatora to konsekwentna kontynuacja zmian zapoczątkowanych we wrześniu 2023 roku uruchomieniem jednego logowania do POKO, POSH, ISI. Chcemy by nowa platforma była dla naszych klientów-operatorów narzędziem w jak największym stopniu przyjaznym i wspierającym w codziennej pracy. Przed nami wdrożenie następnych funkcjonalności, usprawnień istniejących procesów czy dodanie możliwości zamawiania i obsługi kolejnych usług hurtowych” – powiedziała Małgorzata Michalska-Mędrek, Dyrektor Transformacji i Digitalizacji, Orange Wholesale.
Obecnie platforma pozwala sprawdzić dostępność, bądź zamówić usługi infrastrukturalne, jak dostęp do Kanalizacji kablowej, dostęp do Słupów czy Projekty techniczne, a także hurtowe usługi abonenckie, takie jak BSA FTTH czy usługi Transmisji danych. Polecamy szczególnie sprawdzanie na mapie dostępności usług Transmisji danych czy zgłaszanie online uszkodzeń na tych usługach.
„Zgadzamy się, że transformacja cyfrowa i towarzysząca jej automatyzacja procesów to klucz do zwiększenia efektywności operacyjnej. Wyniki przeprowadzanego co roku badania satysfakcji naszych klientów z usług Orange Wholesale, pokazują jak bardzo operatorzy doceniają możliwość korzystania z kanałów cyfrowych, których rozwój pozwala nam skutecznie usprawniać współpracę. Z POKO, POSH oraz ISI korzysta obecnie ponad 1200 operatorów. Strefa operatora powstawała z uwzględnieniem potrzeb i sugestii użytkowników korzystających z naszych portali. Jesteśmy otwarci na opinie, dlatego wkrótce poprosimy o ocenę nowej platformy” – dodaje Małgorzata Michalska-Mędrek.
Strefa operatora dostępna jest pod dobrze znanym adresem. Każdy operator zaloguje się do platformy tymi samymi danymi (login i hasło), których używał w POKO, POSH lub ISI. Rekomendujemy również uwierzytelnianie za pomocą kodu SMS, zamiast certyfikatów użytkownika.
Strefa operatora to jeden wspólny portal dla usług hurtowych. Po zalogowaniu, w menu „Moje usługi”, prezentowana jest lista posiadanych przez operatora usług. Ich widoczność zależy od uprawnień zalogowanego użytkownika. Z poziomu danej usługi można przejść do wybranego procesu. Nawigacja strony głównej pozostaje bez zmian, jest niezależna od wskazanej usługi.
Na stronie głównej dostępne są także najważniejsze powiadomienia i komunikaty.
W sekcji „Na skróty” szybko można przejść do wybranych usług, w tym do map Wstępnej weryfikacji technicznej oraz map Transmisji danych, a także podstawowych instrukcji i wniosków, np.:
Dostęp do każdej z tych funkcjonalności zależy od posiadanych uprawnień.
Warto jeszcze zwrócić uwagę na zakładki:
Strefa operatora już teraz jest rozwijana o kolejne funkcjonalności. O zmianach i nowych możliwościach będziemy informowali na bieżąco, jak zawsze w osobnych komunikatach.
20 stycznia 2025
Strefa operatora – jeden portal, wiele możliwości
Udostępniamy wspólną platformę do zamawiania i obsługi naszych usług dla operatorów.
17 stycznia 2025
Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU
15 kwietnia 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.
13 stycznia 2025
Kup Słup od Orange
Sprawdź aktualny wykaz likwidowanych słupów telekomunikacyjnych Orange Polska, które można zakupić.
10 stycznia 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 10.01.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.