Wynika z niego, że choć mali i średni operatorzy doceniają coraz większe otwarcie strony publicznej na konsultacje z branżą, to w niektórych przypadkach z trudem dostrzegają celowość wprowadzanych zmian legislacyjnych i mają trudności z ich interpretacją. Mierzą się przede wszystkim z wysokimi kosztami dostosowywania do nowych wymogów. Co piąta firma przeznaczyła na dostosowanie się do nowych przepisów środki przekraczające 20 tys. zł. To znaczące obciążenie dla małych i średnich przedsiębiorców telekomunikacyjnych, którzy często musieli dodatkowo korzystać z odpłatnych usług prawnych i informatycznych.
Szczegółowe wyniki badania, a także praktyczne wskazówki z zakresu wprowadzanych legislacji, głos przedstawicieli izb gospodarczych i operatorów oraz opisy nowoczesnych narzędzi i rozwiązań telekomunikacyjnych znajdziesz w raporcie „What’s Up Wholesale?”.
02 września 2025
Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem
O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.
27 sierpnia 2025
Polski rynek telekomunikacyjny 2025: trendy konsumenckie a rynek hurtowy
Polski rynek telekomunikacyjny przechodzi obecnie istotne przemiany, które będą miały kluczowe znaczenie dla jego przyszłości. Analiza trendów pozwala odpowiedzieć na wiele istotnych pytań.
22 sierpnia 2025
Sposoby ochrony przed DDoS, czyli jak przygotować się do nowelizacji ustawy KSC
Dowiedz się, jak możesz chronić swoją sieć przed atakami DDoS, a tym samym przygotować się do nowelizacji ustawy KSC.
26 czerwca 2025
Wymogi nowelizowanej ustawy o KSC wobec operatorów oraz sposoby ochrony przed DDoS
Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się o nowych wymogach ustawowych wobec operatorów w zakresie cyberbezpieczeństwa.