Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji oraz usuwania uszkodzeń usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Nowy sposób kontaktu z klientem będzie dotyczył przypadków:

  • Potwierdzenia terminu instalacji i konfiguracji urządzeń w lokalu abonenta
  • Zmiany terminu instalacji
  • Braku możliwości technicznych instalacji
  • Potwierdzenia poprawności działania usługi (po zgłoszeniu uszkodzenia przez operatora)

Połączenie będzie wykonywane z nowego numeru: 500 955 608. W przypadku nieodebrania połączenia klient będzie mógł oddzwonić na wskazany numer.

Zmiana sposobu kontaktu z klientami nie wpłynie na procesy dostarczania naszych usług. Wszystkie dotychczasowe procedury pozostają bez zmian. Wdrożenie wirtualnego asystenta ma na celu przede wszystkim usprawnienie komunikacji.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 03.10.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 01.10.2025

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Spotkajmy się na FTTH Congress 2025 w Warszawie!

Już 7 października w Warszawie odbędzie się FTTH Congress 2025 - jedno z najważniejszych wydarzeń sektora telekomunikacyjnego w Europie. 

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 25.09.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej