Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji oraz usuwania uszkodzeń usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Nowy sposób kontaktu z klientem będzie dotyczył przypadków:

  • Potwierdzenia terminu instalacji i konfiguracji urządzeń w lokalu abonenta
  • Zmiany terminu instalacji
  • Braku możliwości technicznych instalacji
  • Potwierdzenia poprawności działania usługi (po zgłoszeniu uszkodzenia przez operatora)

Połączenie będzie wykonywane z nowego numeru: 500 955 608. W przypadku nieodebrania połączenia klient będzie mógł oddzwonić na wskazany numer.

Zmiana sposobu kontaktu z klientami nie wpłynie na procesy dostarczania naszych usług. Wszystkie dotychczasowe procedury pozostają bez zmian. Wdrożenie wirtualnego asystenta ma na celu przede wszystkim usprawnienie komunikacji.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

SOR – aktualizacje załączników – 27.11.2025

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 24.11.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Elastyczne planowanie wizyt technika podczas instalacji usługi BSA – pilot

Od 24 listopada przez 3 miesiące uruchamiamy pilotażowo w Gdańsku i Krakowie nowy sposób umawiania wizyt technika podczas instalacji usługi BSA.

Dowiedz się więcej

Nowa autostrada światłowodowa Orange dla operatorów

Modernizujemy blisko 800 km sieci światłowodowej, zapewniając szybkie i bezpieczne połączenia transgraniczne oraz zestawianie połączeń pomiędzy głównymi miastami w kraju.

Dowiedz się więcej