Instalacje usług hurtowych działania Orange Polska podczas epidemii koronawirusa

W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że Orange Polska w przypadku instalacji hurtowych usług będzie postępować w następujący sposób:

  1. W przypadku, gdy Technik obawia się o swoje zdrowie:

a) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH, dla których została wykonana rezerwacja slotu oraz wymagana jest wizyta Technika Orange, Technik podczas instalacji będzie miał możliwość przełożyć termin realizacji wizyty w lokalu Klienta poprzez zmianę terminu umówienia wykorzystując przyczynę SIŁA WYŻSZA (max do 14DR), b) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH i braku wykorzystania rezerwacji slotu, Technik Orange podczas instalacji będzie miał możliwość zakończenia instalacji jako nieskuteczną z przyczyną „CU/FTTH_Przyłączenie niezrealizowane z przyczyn niezależnych od OPL” , z informacją w polu Uwagi #KORONAWIRUS#.

2. W przypadku, gdy Klient obawia się o swoje zdrowie:

a) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH, dla których została wykonana rezerwacja slotu oraz wymagana jest wizyta Technika i Technik ustalił termin z klientem – Technik zmienia termin umówienia na nowy z przyczyną ” Klient odracza realizację usługi (data)”,

b) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH, dla których została wykonana rezerwacja slotu oraz wymagana jest wizyta Technika i Klient nie wskazuje nowego terminu, Technik kończy zlecenie przyczyną „CU/FTTH_Klient odracza realizację usługi (data)” lub „CU/FTTH_Rezygnacja z zamawianej usługi bez podania powodu/przyczyny”, z dodatkową informacją w polu Uwagi #KORONAWIRUS#,

c) Dla instalacji usług w technologii Cu/FTTH i braku wykorzystania rezerwacji slotu, Technik kończy zlecenie z przyczyną „CU/FTTH_Klient odracza realizację usługi (data)” lub „CU/FTTH_Rezygnacja z zamawianej usługi bez podania powodu/przyczyny”, z informacją w polu Uwagi #KORONAWIRUS#.

Dodatkowo, jeśli Klient będzie obawiał się kontaktu z Technikiem Orange z powodu wirusa, informujemy, że serwisanci zostali przeszkoleni w zakresie zachowania szczególnych środków ostrożności. Technicy Orange stosują się do zasad określonych przez Główny Inspektorat Sanitarny, w szczególności zasad dopuszczania do pracy w przypadkach konieczności zachowania okresu kwarantanny.

Firmy Partnerskie są również w trakcie doposażenia pracowników w płyn ochronny i w maski (te mają być stosowane na życzenie klienta).

Osobnym komunikatem poinformujemy o sposobie działania w przypadku usuwania Awarii.
Komunikat nie stanowi oferty w rozumieniu art. 661 KC

Najnowsze wpisy

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 07.11.2024

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

Wykaz lokalizacji do wyłączenia z możliwości świadczenia usług LLU

6 lutego 2025 r. pod wskazanymi adresami zostanie wyłączona z eksploatacji infrastruktura miedziana doprowadzona do tych budynków.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 30.10.2024

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Zmieniamy się! Od teraz Orange Wholesale

Od dziś obszar Rynku hurtowego zyskuje nową, jednolitą i wspólną nazwę dla rynku krajowego i międzynarodowego – Orange Wholesale.

Dowiedz się więcej