POKO, czyli nasz internetowy kanał obsługi zamówień, rozbudowaliśmy o dwa nowe moduły w zakresie usług Transmisji danych – Zarządzanie usługami i Obsługę uszkodzeń.
Nowe moduły umożliwiają operatorom korzystającym z POKO:
W panelu Zarządzanie usługami użytkownik może szybko i łatwo wyszukać informacje o posiadanych usługach, takie jak:
W panelu tym są także dostępne informacje o historii uszkodzeń oraz możliwość ich rejestracji.
Z kolei panel Uszkodzenia, umożliwia podgląd danych usługi, sprawdzenie historii uszkodzeń, a także zarejestrowanie uszkodzenia.
Zwłaszcza ta ostatnia funkcjonalność jest szczególnie przydatna, gdyż pozwala na przyspieszenie obsługi awarii i tym samym szybszą ich likwidację.
Zachęcamy do korzystania z nowych funkcjonalności!
Jak skorzystać?
Jeżeli korzystasz z naszych usług, a nie masz dostępu do POKO, zadzwoń na naszą infolinię 19 333, następnie wybierz 5 – obsługa POKO. W trakcie rozmowy konsultant przyjmie wniosek o założenia konta i udzieli niezbędnych informacji.
Jeżeli masz już podpisaną umowę dotyczącą zasad komercyjnej współpracy w kanale on-line (POKO) i masz uprawnienia Administratora, możesz skonfigurować nowego użytkownika POKO lub zmodyfikować jego profil i uprawnienia.
W tym celu w zakładce „Administracja” należy przejść do menu „Użytkownicy”, a następnie wybrać
komendę „Dodaj użytkownika”. Wyszukać danego użytkownika lub zmodyfikować istniejącego. Następnie należy dodać role potrzebne do zarządzania usługami i obsługi uszkodzeń Transmisji danych (role: „Agile_access_DATA” i „Agile_write_all_DATA”). Role zaznaczmy i dodajemy przez przycisk Dodaj.
31 marca 2025
SOR – aktualizacje załączników – 31.03.2025
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.
26 marca 2025
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 26.03.2025
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
26 marca 2025
Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami
Odkryj, jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami! Pobierz raport Orange Polska i Tide Software.
24 marca 2025
Jak zmieniliśmy się w 2024 roku
Zobacz podsumowanie zmian i nowości w ofercie hurtowej w 2024 roku.