Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami

  • Jak zmieniają się preferencje komunikacyjne: 76% konsumentów preferuje komunikację tekstową zamiast głosowej w kontaktach z markami.
  • Jakie znaczenie ma komunikacja konwersacyjna: Ponad 82% przedstawicieli Pokolenia Z preferuje komunikację konwersacyjną (przez komunikatory, RCS) zamiast tradycyjnych rozmów.
  • Jak personalizacja wpływa na lojalność: Im młodsza grupa badanych, tym bardziej zależy jej na personalizacji przekazu reklamowego. Wśród Zetek ponad połowa respondentów (50,53%) uznaje tę kwestię za bardzo istotną lub istotną.
  • W jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo komunikacji i dlaczego RCS może być skutecznym sposobem przeciwdziałania cyberzagrożeniom? Status zweryfikowanego nadawcy w RCS zwiększa zaufanie – 48% klientów chętniej klika w linki od zweryfikowanych nadawców.

Pobierz raport i odkryj jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami!

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Od legislacyjnej teorii do rynkowej praktyki. Walka z CLI spoofingiem

O podszywaniu się (spoofingu) pod inny numer telefonu (Calling Line Identification) - na czym polega, jak z tym walczyć.

Dowiedz się więcej

Polski rynek telekomunikacyjny 2025: trendy konsumenckie a rynek hurtowy

Polski rynek telekomunikacyjny przechodzi obecnie istotne przemiany, które będą miały kluczowe znaczenie dla jego przyszłości. Analiza trendów pozwala odpowiedzieć na wiele istotnych pytań.

Dowiedz się więcej

Sposoby ochrony przed DDoS, czyli jak przygotować się do nowelizacji ustawy KSC

Dowiedz się, jak możesz chronić swoją sieć przed atakami DDoS, a tym samym przygotować się do nowelizacji ustawy KSC.

Dowiedz się więcej

Wymogi nowelizowanej ustawy o KSC wobec operatorów oraz sposoby ochrony przed DDoS

Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się o nowych wymogach ustawowych wobec operatorów w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Dowiedz się więcej