Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami

  • Jak zmieniają się preferencje komunikacyjne: 76% konsumentów preferuje komunikację tekstową zamiast głosowej w kontaktach z markami.
  • Jakie znaczenie ma komunikacja konwersacyjna: Ponad 82% przedstawicieli Pokolenia Z preferuje komunikację konwersacyjną (przez komunikatory, RCS) zamiast tradycyjnych rozmów.
  • Jak personalizacja wpływa na lojalność: Im młodsza grupa badanych, tym bardziej zależy jej na personalizacji przekazu reklamowego. Wśród Zetek ponad połowa respondentów (50,53%) uznaje tę kwestię za bardzo istotną lub istotną.
  • W jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo komunikacji i dlaczego RCS może być skutecznym sposobem przeciwdziałania cyberzagrożeniom? Status zweryfikowanego nadawcy w RCS zwiększa zaufanie – 48% klientów chętniej klika w linki od zweryfikowanych nadawców.

Pobierz raport i odkryj jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami!

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Raport – Przyszłość komunikacji firm z klientami

Odkryj, jak RCS może zrewolucjonizować komunikację firm z klientami! Pobierz raport Orange Polska i Tide Software.

Dowiedz się więcej

Jak w prosty sposób dzięki MVNO zbudować atrakcyjną ofertę konwergentną

Obejrzyj nagranie webinaru o naszej ofercie MVNO dla operatorów telekomunikacyjnych.

Dowiedz się więcej

Strefa operatora - omówienie platformy do zamawiania i zarządzania usługami hurtowymi

Obejrzyj nagranie webinaru o Strefie operatora - platformie, która skupia usługi dostępne dotychczas w portalach: POKO, POSH, ISI.

Dowiedz się więcej

XGS-PON – inwestycyjny Mount Everest czy lepsza monetyzacja dotychczasowej infrastruktury?

Kiedy rozważyć migrację do XGS-PON? Co zyskasz? Co pozostanie bez zmian? Przeczytaj porady ekspertów.

Dowiedz się więcej