Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji oraz usuwania uszkodzeń usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Nowy sposób kontaktu z klientem będzie dotyczył przypadków:

  • Potwierdzenia terminu instalacji i konfiguracji urządzeń w lokalu abonenta
  • Zmiany terminu instalacji
  • Braku możliwości technicznych instalacji
  • Potwierdzenia poprawności działania usługi (po zgłoszeniu uszkodzenia przez operatora)

Połączenie będzie wykonywane z nowego numeru: 500 955 608. W przypadku nieodebrania połączenia klient będzie mógł oddzwonić na wskazany numer.

Zmiana sposobu kontaktu z klientami nie wpłynie na procesy dostarczania naszych usług. Wszystkie dotychczasowe procedury pozostają bez zmian. Wdrożenie wirtualnego asystenta ma na celu przede wszystkim usprawnienie komunikacji.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

SOR – aktualizacje załączników – 30.05.2025

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Dodawanie nowego punktu adresowego do zasięgu sieci FTTH Orange

Od 1 lipca 2025 roku wprowadzamy nowy proces dodawania punktów adresowych na sieci Orange Polska.

Dowiedz się więcej

Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji oraz usuwania uszkodzeń usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Od 9 czerwca 2025 roku naszego dotychczasowego dyspozytora zastąpi innowacyjny wirtualny asystent.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 08.05.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej