Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Nowy sposób kontaktu z klientem będzie dotyczył przypadków:

  • Potwierdzenia terminu instalacji i konfiguracji urządzeń w lokalu abonenta
  • Zmiany terminu instalacji
  • Braku możliwości technicznych instalacji

Połączenie będzie wykonywane z nowego numeru: 500 955 608. W przypadku nieodebrania połączenia klient będzie mógł oddzwonić na wskazany numer.

Zmiana sposobu kontaktu z klientami nie wpłynie na procesy dostarczania naszych usług. Wszystkie dotychczasowe procedury pozostają bez zmian. Wdrożenie wirtualnego asystenta ma na celu przede wszystkim usprawnienie komunikacji.

Zobacz także:

Najnowsze wpisy

Nowy sposób kontaktu z klientami podczas instalacji usług hurtowych w ramach BSA FTTH

Od 9 czerwca 2025 roku naszego dotychczasowego dyspozytora zastąpi innowacyjny wirtualny asystent.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 08.05.2025

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 29.04.2025

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 25.04.2025

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej