Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30
Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:
Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.
Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.
Co w agendzie?
POKO jest SPOKO – co to jest POKO?
Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej
Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.
Ważne informacje o spotkaniu
19 sierpnia 2022
Planowane zmiany w MWDK (API)
Planujemy zmiany w modelu MWDK (Model Wymiany Danych Komunikaty).
17 sierpnia 2022
Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 17.08.2022
Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.
05 sierpnia 2022
Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 05.08.2022
Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.
28 lipca 2022
SOR – aktualizacje załączników – 28.07.2022
Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.