Zapraszamy na webinar 3 marca, godz. 10.30-11.30

Zapraszamy na spotkanie
3 marca 2021 r. (środa), w godzinach 10.30–11.30

Webinar w całości poświęcimy Platformie Obsługi Klienta Operatora.
Omówimy rozwiązania funkcjonalne dostępu dla usług infrastrukturalnych:

  • Kanalizacja kablowa
  • Słupy
  • Projekty techniczne
  • Transmisja danych.

Przedstawimy też korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów oraz na jakość i terminowość obsługi zamówień.

Spotkanie poprowadzą ekspertki Orange Hurt – Katarzyna Minicka i Magdalena Rybak – odpowiedzialne m.in. za wdrożenie i rozwój POKO, efektywność i uproszczenie procesów obsługi usług hurtowych.

Co w agendzie?

POKO jest SPOKO – co to jest POKO?

  • Kanał on-line/self-service
  • Zakres i warunki korzystania

Korzyści dla Operatorów – szybciej, łatwiej, oszczędniej

  • Optymalne i elastyczne rozwiązania – czyli jak w pełni wykorzystać zalety naszej platformy obsługi zapytań i zamówień usług hurtowych
  • Podpis cyfrowy – najszybsza i najbezpieczniejsza forma podpisania umowy.

Funkcjonalności Interfejsu POKO
Co nowego w kanale on-line w najbliższej przyszłości?
Sesja odpowiedzi na pytania, które będzie można zadawać na bieżąco poprzez chat.

Ważne informacje o spotkaniu

  • Kiedy: 3 marca 2021 r. o godzinie 10.30
  • Czas trwania: 60 min

Najnowsze wpisy

Planowane zmiany w MWDK (API)

Planujemy zmiany w modelu MWDK (Model Wymiany Danych Komunikaty).

Dowiedz się więcej

Planowane uruchomienie lokalnych pętli/podpętli abonenckich 17.08.2022

Informacja o planowanym uruchomieniu lokalnych pętli/podpętli abonenckich, działających w oparciu o technologię światłowodową.

Dowiedz się więcej

Aktualizacja baz łączy VDSL oraz punktów dostępowych - 05.08.2022

Zachęcamy do pobrania plików zawierających aktualizację bazy VDSL oraz punktów dostępowych.

Dowiedz się więcej

SOR – aktualizacje załączników – 28.07.2022

Zapraszamy do zapoznania się z listą zaktualizowanych załączników SOR.

Dowiedz się więcej