Co to takiego?

POKO – Platforma Obsługi Klienta Operatora – to internetowy kanał obsługi zamówień usług dostępu do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych, portów na platformie TPIX, a także zamówień na Projekty techniczne.

POKO umożliwia elektroniczną obsługę zapytań i wniosków z możliwością zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego – zwłaszcza przy podpisywaniu umów.

Sprawdź szczegóły nowego, uproszczonego modelu uzyskania dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów.

Co zyskujesz?

  • Wygodny dostęp przez stronę www
    Funkcjonalny interfejs użytkownika. Zarządzanie dostępem i profilami swoich użytkowników

  • Dostępne on-line informacje o infrastrukturze Orange Polska
    Szczegółowe mapy z informacjami o dostępie do Kanalizacji kablowej, Słupów, Transmisji danych i Internetu

  • Skrócony czas obsługi zamówień
    Uproszczone procesy dostarczania i obsługi usług hurtowych

  • Obsługa bez dokumentów papierowych
    Kwalifikowany podpis elektroniczny i rezygnacja z dokumentów papierowych

Dzięki POKO sprawdzisz on-line wstępne warunki techniczne dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów, a także podejrzysz lokalizację obiektów infrastruktury, węzłów światłowodowych, punktów dostępowych, które należą do Orange Polska.

Jak uzyskać dostęp do POKO

1

Skontaktuj się
z naszą sprzedażą
usług hurtowych

2

Zawieramy umowę
ramową na dostęp
do Kanalizacji
kablowej, Słupów
lub Transmisji danych

3

Podpisujesz umowę
i składasz wniosek
na dostęp do POKO

4

Otrzymujesz login
oraz hasło

Częste pytania

logowanie administracja usprawnienia obsługa mapy składanie zamówień WWT uszkodzenia – Transmisja danych

W pierwszej kolejności skontaktuj się z administratorem swojej lokalnej sieci komputerowej. W przypadku braku możliwości rozwiązania problemu wewnętrznie, administrator lokalny powinien przekazać problem do analizy na adres e-mail: POKO.testy.wnioski@orange.com

Nadanie nowego użytkownika wykonasz w kilku prostych krokach:

  • Zaloguj się do POKO i wybierz kafel ISI.
  • W zakładce „Administracja” wybierz opcję „Użytkownicy”.
  • Wybierz „Dodaj użytkownika” i wypełnij poszczególne pola formularza, określając poziom dostępu dla nowego konta (uwaga – jeśli dodajesz kolejnego użytkownika, na ekranie pojawi się lista aktualnych kont. W przypadku nowej organizacji lista będzie pusta).
Po wybraniu komendy „Dodaj użytkownika” ujrzysz formularz umożliwiający wprowadzenie szczegółowych danych nowego konta. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane do jego poprawnego utworzenia.

Wstępna Weryfikacja Techniczna (WWT) umożliwia precyzyjne odpytanie online o dostęp do kanalizacji kablowej i słupów należących do Orange. Przed wszystkim jednak umożliwia samodzielne zaplanowanie przebiegu trasy i sprawdzenie jej dostępności oraz zajętości.

Na interaktywnej mapie widoczne są różne warstwy infrastruktury, obiektów i punktów. Można rozwinąć warstwy kanalizacji kablowej, studni, słupów, zakończeń światłowodowych, obiektów telehousingowych, punktów dostępowych czy innych obiektów Orange. Następnie przy pomocy wizualizacji na mapie (z wykorzystaniem współrzędnych geograficznych), można wyszukać kilka przebiegów na jednej mapie i złożyć proste odpytania o poszczególne fragmenty kanalizacji kablowej – odcinki punkt-punkt (bez odgałęzień i nawiązań). Przy czym punkty A i B powinny być najbliższe Twoich docelowych lokalizacji.

W przypadku zapytań dotyczących Dostępu do słupów, można sprawdzić ich dostępność na danym obszarze. Na mapie widać „chmurę” słupów Orange z ich oznaczeniami. Istnieje możliwość wyboru słupów oraz wskazania, co będzie „Relacją podstawową” i „Odgałęzieniem”