14 sierpnia 2024
POKO – nowe funkcjonalności dla usług Transmisji danych
Zarządzanie usługami i Obsługa uszkodzeń to dwa nowe moduły, które udostępniliśmy użytkownikom platformy POKO korzystającym z naszych usług Transmisji danych.
24 maja 2024
Nowość w POKO – brak ograniczenia widoku mapy
W ramach rozwoju POKO zlikwidowaliśmy ograniczenie widoku mapy, tzw. zamrożony widok.
05 kwietnia 2024
Zapraszamy na webinar 16 kwietnia 2024
Infrastruktura i projekty techniczne dla budujących sieci światłowodowe. Efektywne wsparcie i nowości w POKO.
24 lipca 2023
Nowe funkcjonalności w POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)
24 lipca wprowadziliśmy nowe funkcjonalności w POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora).
29 czerwca 2023
Zmiana adresu logowania do POKO i ISI
29 czerwca zmieniliśmy adres strony logowania do POKO (Platformy Obsługi Klienta Operatora) i ISI (Interfejs Systemów Informatycznych).
30 maja 2023
Zapraszamy na webinar 15 czerwca
Dostęp do infrastruktury telekomunikacyjnej – PIT UKE w praktyce – Nowości i planowane zmiany na platformie POKO
13 maja 2022
Zapraszamy na webinar 25 maja
Kanalizacja kablowa, projekty techniczne, platforma POKO – czyli usługi infrastrukturalne od Orange w praktyce.
03 listopada 2021
Zapraszamy na webinar 17 listopada
Po kablu, po słupach z projektem do celu – czyli usługi infrastrukturalne w pigułce. Zachęcamy do udziału w spotkaniu!
06 maja 2021
POKO – nowy model dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów
Zapraszamy do zapoznania się z uproszczonym modelem uzyskania dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów w POKO.
30 marca 2021
Zapraszamy na webinar 14 kwietnia, godz. 10.30-11.30
Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.
09 marca 2021
Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów
Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.
22 lutego 2021
Zapraszamy na webinar 3 marca, godz. 10.30-11.30
Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.