Aktualności

POKO – nowe funkcjonalności dla usług Transmisji danych

Zarządzanie usługami i Obsługa uszkodzeń to dwa nowe moduły, które udostępniliśmy użytkownikom platformy POKO korzystającym z naszych usług Transmisji danych.

Dowiedz się więcej

Nowość w POKO – brak ograniczenia widoku mapy

W ramach rozwoju POKO zlikwidowaliśmy ograniczenie widoku mapy, tzw. zamrożony widok.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 16 kwietnia 2024

Infrastruktura i projekty techniczne dla budujących sieci światłowodowe. Efektywne wsparcie i nowości w POKO.

Dowiedz się więcej

Nowe funkcjonalności w POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora)

24 lipca wprowadziliśmy nowe funkcjonalności w POKO (Platforma Obsługi Klienta Operatora).

Dowiedz się więcej

Zmiana adresu logowania do POKO i ISI

29 czerwca zmieniliśmy adres strony logowania do POKO (Platformy Obsługi Klienta Operatora) i ISI (Interfejs Systemów Informatycznych).

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 15 czerwca

Dostęp do infrastruktury telekomunikacyjnej – PIT UKE w praktyce – Nowości i planowane zmiany na platformie POKO

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 25 maja

Kanalizacja kablowa, projekty techniczne, platforma POKO – czyli usługi infrastrukturalne od Orange w praktyce.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 17 listopada

Po kablu, po słupach z projektem do celu – czyli usługi infrastrukturalne w pigułce. Zachęcamy do udziału w spotkaniu!

Dowiedz się więcej

POKO – nowy model dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów

Zapraszamy do zapoznania się z uproszczonym modelem uzyskania dostępu do Kanalizacji kablowej i Słupów w POKO.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 14 kwietnia, godz. 10.30-11.30

Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.

Dowiedz się więcej

Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów

Poznaj Platformę Obsługi Klienta Operatora – rozwiązania funkcjonalne dostępu dla Kanalizacji kablowej, Słupów, Projektów technicznych i Transmisji danych oraz korzyści mające wpływ na optymalizację kosztów, jakość i terminowość obsługi zamówień.

Dowiedz się więcej

Zapraszamy na webinar 3 marca, godz. 10.30-11.30

Zapraszamy na webinar – Platforma Obsługi Klienta Operatora (POKO) – rozwiązania funkcjonalne i korzyści dla Operatorów.

Dowiedz się więcej